H&M Face Mask Rich Chocolate

H&M facemask
Gewoon, omdat je af en toe een verwenmomentje nodig hebt en chocolade heerlijk is :) Klik verder voor een interessante review of als je gewoon mijn gezicht wilt zien als het masker erop zit…

Une heleboel om uit te zoeken 022
Zonder! Zoals je misschien ziet heb ik links om mijn gezicht een puistje! En er zit een vlek op m’n voorhoofd maar dat is geen puist ;)

Une heleboel om uit te zoeken 023
Zo ziet het eruit! Ik heb het niet heel erg dik gedaan, zodat het niet zo hard zou worden. Je hebt genoeg om het wel heel dik te doen, en als je het wat minder dik doet kun je er 2x mee doen.

Une heleboel om uit te zoeken 028
Toppie! Dit masker is heel fijn, je voelt het niet zo heel erg opdrogen (wel een beetje natuurlijk). Ik heb ‘m ongeveer een half uur laten zitten hier en ik ga ‘m eraf halen.

Une heleboel om uit te zoeken 033
Mijn gezicht was zacht, het puistje was kleiner en de vlek op m’n voorhoofd zat er nog steeds! Ik denk dat het een korstje was en ik ‘m heb opengekrabd (doe ik anders nooit, hehe).

Ik vind ‘t een fijn masker, het maakt m’n huid zacht en zorgt dat puistjes minder worden en een groot pluspunt: het ruikt heerlijk! Heb jij ervaring met dit masker of met andere maskers van de H&M?

3 thoughts on “H&M Face Mask Rich Chocolate

  1. Angela

    Klinkt erg fijn, maar ik heb zelf verder geen ervaring met maskers van de H&M. Ik gebruik zelf die van de tuinen.
    x Angela / roseary.wordpress.com

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

