H&M Back to the Beats

image
Ik deel niet vaak hele collecties, vaker bijvoorbeeld favorieten van een webshop (kuch H&M kuch). Maar deze keer wilde ik dat wel graag doen en als het bevalt misschien wel vaker! We starten lekker vertrouwd met H&M en de nieuwe collectie van Divided, Back to the Beats. Lekker sassy en stoer!

roodhemdjejurkjeding
sjaaltjecoolman

tooswekvorjoeemenn

thatshitcrayagain

swaggaw

m78johhh

banggan

trillit

swag

whatsyourproblemdress

Prijzen
image

1994 op je kont

kniekousen
youonlyliveonce

gaatjesbroek

graffitirok

nogmeergaatjes

gaatjesaandebovenkantswagaandeonderkant

whatsyourproblem
lionklipoorbellen

Bomberman
Prijzen
image

trillitja.

baddestt

tooswekvorjoebreeslet

tooswagforyouwithpearlzzz

legging

legginggraffiti

netjes
Prijzenimage

Al met al vind ik het een leuke collectie, ook al is niet alles iets wat ik zou dragen. Het graffiti bomberjack vind ik wel heel leuk, net als de legging. En de ‘2 swag for you’ armband. En die leeuwenoorbellen.

Wat vind je van deze collectie? Hij is wel een beetje ‘anders’, maar hij is dan ook van H&M Divided.

4 thoughts on “H&M Back to the Beats

  1. Iris Imming

    Zelf zou ik de meeste dingen helemaal niet dragen maar toch zie ik in mijn gedachten er al heel veel mensen in lopen. Echt een hele mooie collectie!
    Liefs, Iris

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

