OOTD Cute with an edge

OOTD Cute with an edge
Net als elke ochtend was ik aan het bedenken wat ik aan wilde gaan doen, altijd een moeilijke keuze. Dit keer werd het een wit-roze gestreept shirt met pofmouwtjes, wat in combinatie met mijn lichtblauwe jeans wel erg ‘schattig’ werd. Dus ik pakte m’n zwarte giletje, wat stoere accesoires en mijn Dragon Tattoo boots erbij. Let’s see what happened!

OOTD Cute with an edge 007
Wat ik zo leuk vind aan deze outfit is het contrast. Jeans heeft ook wel iets stoers, maar juist door de lichte kleur past het goed bij mijn shirtje. Het zwarte giletje is juist weer heel anders en daar heb ik mijn horloge, armcandy en schoenen op aangepast.

OOTD Cute with an edge 004
Shirt ♥ Ter Stal | Gilet ♥ plaatselijk winkeltje | Jeans ♥ H&M | Boots ♥ H&M (Dragon Tattoo)

2xisabel
Ik vind het wel leuk om vaker outfits te posten hier, wat vinden jullie er van?

3 thoughts on “OOTD Cute with an edge

    1. Isabel Post author

      Tsja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik wil gewoon graag laten zien wat ik draag, dat zijn niet alleen hele bijzondere outfits; vooral veel afwisseling.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

