I love summer tag!

Ik houd van de zomer en daarom dus deze tag. Hopelijk komen jullie ook wat meer in de zomerstemming, ook al wordt het weer al beter!

Photo by paulinakaczor • Instagram
Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Koraal! Maar dat is vooral omdat het (in ieder geval op dit moment) mijn lievelingskleur is. Ik houd van die kleur en alle tinten ervan.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Koraal! For sure. Maar verder houd ik wel van nude met opvallende ogen of mijn Rimmel Apocalips in Apocaliptic. Een hele felle roze kleur.

My Photos - Mt. Banahaw [Kas 1 field trip]

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Mijn favoriete accesoire is waarschijnlijk een zonnebril! Gotta protect those eyes. Of van die souvenir-armbandjes.

 

Tumblr | via Tumblr
Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Ik vind de trends van dit seizoen heel erg leuk. Ik houd van aztec, van neon en muscle tee’s met bandeau’s eronder. Highwaisted shorts, boyfriendblazers? Lufff!

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?

Ik denk iets fris, iets met citroen, of juist heel zoet. Appeltaart misschien haha. Ik weet niet, ik gebruik niet zo veel geurkaarsen in de zomer.

Wat is je favoriete zomerparfum?

Essence Like a day in a candy shop. Hij is zoet en ik vind ‘m heerlijk! Maar stiekem draag ik die ook in de winter.


Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?

Ehm, mijn portemonnee? En van die übercoole rietjes (en dat gaat naar de 4e… pfoe!).

Mobil feltöltések | via Facebook

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

Coca cola Vanille! Ik houd echt van dat drankje, normaal drink ik niet zo heel veel cola maar als deze er is…

Wat is jouw favoriete zomermuziek?

Vrolijke muziek waarop je kan dansen… Een beetje up-tempo, niet te langzaam (geen ballads in de zomer voor mij) en zo’n soort van ‘Party in de USA’-feel.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

De warmte en dat het vakantie is. Niet dat het in Nederland zo warm wordt, maar ja, we doen het er maar mee! Ik houd er gewoon van als ik kan doen wat ik wil (ook al ga ik werken in de vakantie…).

En tot slot, wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Lekker veel geld verdienen en daarna shoppen natuurlijk!

Hoeveel houd jij van de zomer? Ik tag trouwens niemand in het bijzonder, maar je mag hem natuurlijk overnemen!

Afbeeldingen via Weheartit.com & zie link afbeelding

5 thoughts on “I love summer tag!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

