QOTW Live like there’s no tomorrow

Dit liedje moet je even aanzetten bij dit artikel. Of je nou fan bent van Selena Gomez of niet, dit lied hoor hier bij en het is mooi ;) Dit is namelijk wel echt waar ik naar wil leven, ‘Live like there’s no tomorrow’. Doe vandaag wat je nog wilt doen, want je weet nooit of je het nog kán (of mag…) doen. Goed, vandaag een ‘quote van de week’ (Quote Of The Week) artikel, vanaf nu (bijna) elke week!

Nu ik dit artikel schrijf heb ik het liedje ook op en zit ik naar de tekst te luisteren. Het is gewoon echt een hele mooie tekst, met veel betekenis (niet alleen voor mij, denk ik zomaar). Je kunt alles doen, als je het maar probeert. Een stukje zelfvertrouwen, samen met een stukje positiviteit (ondanks dat het gedeelte van ‘morgen ben je misschien wel dood’  – even erg bot gezegd – vrij negatief is). Dit is wel echt, écht waar ik naar zou willen leven en dat probeer ik ook :)


Ik vind dit lied echt super mooi, en live like there’s no tomorrow is mijn favoriete quote van dit moment. Kan je je die van de vorige keer nog herinneren? Dat is nog steeds mijn achtergrond, alleen daar ga ik nog wel verandering in brengen :P.

Je moet doen wat je leuk vind, waar jij blij van word. Als dat zingen is, who cares? Of bloggen, youtube videos maken, gek doen op muziek, scrapbooken, judo, whatever, wat maakt dat dan uit? Iedereen z’n hobby’s :) And always remember, there are people who love you! (I DO!!) Wat is jouw favoriete quote op dit moment?

2 thoughts on “QOTW Live like there’s no tomorrow

  1. Robbie

    Ik heb veel favoriete quotes op dit moment, maar Live like there is no tomorrow zit er ook tussen. Trouwens, leuke blog!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

