Photographs #6 Eerste vakantieweek!


Photographs is een artikel dat ik eerst 1x per maand, toen 1x per twee maanden en nu 1x per week maak. Enjoy! Ik ga er voor zorgen dat ik wat meer foto’s maak van wat ik doe, dus er zal langzaamaan meer in dit artikel komen. Nu zijn het er al wat meer dan eerst, yay! :)

WP_001631
Maltesers Shake’n’Snack is echt heerlijk! Chocolademelk en ‘bovenin’ (niet op de foto) zitten dan van die Maltesers, jammie :)

WP_001636
Lui op de bank liggen, was een beetje moe :)

WP_001641
Die middelste ring met de kraaltjes wil ik gaan namaken! Deze lijkt me toch wel vrij makkelijk maar super leuk, misschien dat hier nog wel een DIY van komt!

WP_001644
Glitterportemonnee! Ik twijfelde, want ik gebruik ‘m nooit meer; uiteindelijk toch maar aan m’n zusje gegeven (zij blij!).

WP_001649
Selfmade dress! Bandeau top + rok + riempje = jurkje!

WP_001653
Selfie ft. Rimmel Apocalips :)

WP_001678
CosmoGirl! + Beach Book gekocht, leuk voor op vakantie :D

WP_001683
Oreo’s! Loveee <3

WP_001691
Ik ging mijn nagellakjes uitzoeken onder het motto ‘Minimalisme’. Dit is wat ik hield (heel veel, ik weet het, maar ik houd gewoon van mijn nagellakjes).

WP_001692
En dit is wat ik aan mijn zusje gaf. Het waren ongeveer 15/20 nagellakjes.

WP_001656
Noodles! Hier heb ik nog een vlog van die ik nog online moet zetten.

WP_001737
Editing! (Oh help, deze moet ik ook nog online zetten!!!)

WP_001745
Action buit!

WP_001752
Bijna pan geraakt bij mijn Dove crème. Deze vind ik echt super super super fijn :) Inmiddels is ie bijna op.

WP_001759
En als laatste; mijn nieuwe favoriete liedje!

Dit was meer dan dat er normaal aan foto’s komt omdat het ook meer was dan alleen deze week, de volgende keer dus minder foto’s maar goed! Hoe was jouw week?

4 thoughts on “Photographs #6 Eerste vakantieweek!

  1. elinetjeeeh

    Leuk! Welk programma gebruik jij voor je filmpjes? Had eerst een goed programma, heel filmpje bewerkt, wilde ik hem opslaan, kwam er een watermerk in rode koeienletters in het midden van mijn filmpje te staan, omdat het een gratis versie was -,- Betaal jij ook voor je programma? Ik heb de sleutel voor Photofiltre Studio X namelijk gewoon van internet gehaald (stoute ik), haha :)

    Reply
    1. Isabel Post author

      Ik gebruik ‘gewoon’ windows moviemaker, die werkt voor mij goed genoeg. En nee, ik betaal ook niet voor photofiltre ;)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

