ColorMagic eye shadow kit Warm Colors

voor
Bij de Action kwam ik dit oogschaduw palette tegen voor wel 50 cent! Hij is er in 2 ‘kleuren’, warm colors (die heb ik) en cool colors.

Reviews 015
Het kartonnen doosje vind ik heel erg lelijk, maar ja. Er staat een heleboel informatie op, dit palette is namelijk een ‘eye shadow kit with mirror’, hij is nieuw en er is nog iets met ‘Rich Accents’ (misschien de lijn?) en nog veel meer info op de achterkant, haha. Maar goed, als je het doosje eraf haalt…

Reviews 016
… Vind je een heel mooi palette mét spiegel (een minispiegel welteverstaan). Ik vind ‘m er (op de spiegel na) niet erg goedkoop uitzien, het is van stevig plastic en ziet er gewoon goed uit.

Reviews 017
Dan natuurlijk waar het om gaat, de oogschaduws zelf. Er zitten totaal 10 kleuren in, 5 paars/roze-achtige tinten en 5 groen/bruine tinten.



Dit is de linkerkant. Op zich een redelijke pigmentatie, niet allemaal maar de groene en bruine kleuren wel. De highlighter zie je hier niet, in het echt is het ook vooral shimmer (maar wel zichtbaar). Op de foto zie je eerst 1 veeg en daarna 2 (dus opgebouwd).


Zoals je ziet is de pigmentatie van dit gedeelte wat slechter, maar in principe zou je ‘m kunnen opbouwen. Het spijt me dat je het erg slecht ziet, maar ik kreeg het niet duidelijker op de foto.

look1
Hier is mijn look met de groene/bruine kleurtjes.

look2
Deze look vind ik zelf het minst leuke, degene met de paars/roze kleurtjes. Eén van de paarse kleuren bleef een beetje ‘vast’ zitten in mijn crease, maar daar zie je op de foto gelukkig niets van.

Al met al vind ik het een leuk palette, lekker budget en de groen/bruine kleuren zijn wel erg mooi. Heb jij al iets van ‘Color Magic’ geprobeerd?

Color Magic is te koop bij de Action. Dit palette kost 0,49 eurocent.

One thought on “ColorMagic eye shadow kit Warm Colors

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

