Waar ik nou echt blij van word

Een tag! Woehoe ik houd van tags. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden, want doordat het vakantie is komen er misschien wat meer online dan normaal.

indie | via Tumblr
Van welke mensen om je heen wordt je blij?
Van mijn vrienden/vriendinnen en familie! En verder eigenlijk alle mensen met een ‘positieve’ uitstraling, ze hoeven (nog) niet per se vrienden te zijn.

Van welke make-up producten word je blij?
Van mooie make-up producten! Een mooie verpakking kan me al blij maken, maar een mooie blush of highlighter (SHIMMERS) kan ik ook heel blij van worden!

Van welke film(s) word je blij?
Comedies, want dan moet ik lachen en word ik blij. Oke dat was wel heel logisch. Maar gewoon films met een ‘het komt allemaal weer goed’-eind en grappige stukjes.

Van welke muziek word je blij?

Ik luister naar heel veel verschillende muziek. Dit kent bijna geen grenzen. Het kan muziek zijn die op radio word gedraaid (top 100). Maar vooral nummers van de jaren ’80 en jaren ’90 spreken mij erg aan.

Van welk eten word je blij?
Lekker eten. Oh wauw, wat zijn mijn antwoorden toch goed. Naja, ik houd van pizza. Van pizza word ik wel blij en van ijsjes of een veel-te-veel-gangen diner.

Pizza Love - Pizza Photo (30682335) - Fanpop fanclubs

Van welke momenten word je blij?
Als de zon schijnt, als ik uit mag slapen, als ik een heel mooi beautyproduct voor het eerst mag gebruiken, als ik heel veel (leuke) comments heb op een artikel… Heel veel eigenlijk.

Van welke hobby’s word je blij?

Ik houd van fotograferen, dus als een foto goed gelukt is (zoals ik ‘m in mijn hoofd had) dan ben ik blij. Of als schilderen goed lukt, dan ik meteen de goede kleur gemengd heb of iets in die richting. Als ik een mooie ooglook heb of als ik een blogpost heb geschreven waar ik trots op ben.

Spread the happiness! Waar word jij blij van?

2 thoughts on “Waar ik nou echt blij van word

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

