Zichtbare BH (-bandjes)

New Vintage Open Back SKULL PUNK Shirt on Picsity
Een shirt met lage armgaten en een zichtbare bh? Een strapless top met zwarte bh-bandjes? Een normaal hemdje met je bh-bandjes ernaast?

мσcнa.ᴃεrry 
Ik denk eigenlijk dat het per outfit verschilt. Als je het een deel van je outfit maakt (dus niet dat het er gewoon ‘per ongeluk’ zit) kan het (denk ik) best mooi zijn. Dit hierboven bijvoorbeeld voegt wel echt iets toe, stel ‘t je eens voor met alleen die witte top, toch wel een stuk saaier. Maar het kan natuurlijk ook té.

In het geval van de bovenste foto zou ik toch echt een bandeau hebben gekozen in plaats van een bh…

Wat ik wel oké vind is als je een hemdje hebt (ik heb hier geen foto van kunnen vinden op internet) en dat je bh-bandje dan naast je hemdjes-bandje komt (daar kun je eigenlijk vrij weinig aan doen). En persoonlijk heb ik dat ook best vaak, gewoon omdat het zo zit en je het eigenlijk niet (blijvend) kan verschuiven…

Fashion Fever
Ook hier vind ik het ‘part of the outfit’.

We R Who We R
Maar hier ben ik er niet zo over te spreken…

Ik denk echt dat het heel erg verschilt in welke outfit het is of op welke manier. Wat vinden jullie?

Afbeeldingen via Weheartit.com

2 thoughts on “Zichtbare BH (-bandjes)

  1. Demi

    ik vind het ook té ja, ik vind dat je er een beetje “verkeerde mannen” toe trekt hihi! verder leuk artikel! :) xx

    Reply
  2. elinetjeeeh

    Tja, ik vind het eigenlijk een beetje té. Ik zorg altijd gewoon dat je mijn BH niet ziet, dat vind ik toch wat fijner ;) Bandjes kan natuurlijk wel, maar meer niet, haha.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

