Kreeftnek

Love is old, love is new | via Tumblr
Dat je je moet insmeren en dat dat heel belangrijk is weet iedereen natuurlijk allang maar sommige plekken zijn gewoon erg lastig om in te smeren (of je denkt er gewoon niet aan). En ja, zoiets heb ik inderdaad meegemaakt. Vandaag, 15 juli (dit is voor jullie al een tijdje terug, maar ik ben lekker aan het plannen!) is de dag dat ik mijn nek ben vergeten in te smeren. Never gonna happen again.

Het was een warme zomerdag, 2013 en Isabel trok er op uit om eens lekker te gaan koppen en geld te verdienen. Hup in het busje, rijdend over de geweldige wegen van Het Land. Pas op dat je niet omvalt! Na een lange reis van zo’n 2 á 3 minuten kwamen we bij onze bestemming aan. Waar we waren gebleven? Eh daar, denken ze. En ja hoor, daar beginnen ze aan Het Eerste Bed. Het Tweede volgt al snel, zo ook De Derde en De Vierde. Oh! Het is al tijd. En daar gingen we weer, terug in het busje. Het werk is klaar voor vandaag. Morgen weer :)

Isabel komt thuis, gaat op de bank liggen en gaat lekker e-mailtjes beantwoorden, tumblr’en, bloggen, comments lezen, bloglovin checken en nog meer van dat sociale media-gedoe. Dan is het tijd om te eten. Isabel verteld over haar tijd op het land, totdat er een vraag komt over insmeren. Dan begint Isabel te vertellen over een meisje dat zonnebrand meehad en dat ze zich daarmee ingesmeerd had. ‘Ik geloof dat je wel een plekje vergeten bent’ klonk het toen spottend. Isabel rende naar de spiegel en zag tot haar grote schrik: ik heb een kreeftennek! Oh nee, ik ben mijn nek vergeten (in te smeren)! Wat baalde ze toch. Ze draaide een rondje voor de spiegel maar het zat overal, aan de voorkant, achterkant en zijkant.

Hopelijk hebben jullie je iets beter ingesmeerd vandaag :) Was ‘n lekker daggie he!
xxx kreeftnek

2 thoughts on “Kreeftnek

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

