Alles wat ik voor mijn blog gebruik

Omdat ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden om dit te lezen ga ik in dit artikel alles opnoemen wat ik gebruik voor mijn blog! Dus programma’s, producten etc.

♥ Canon EOS 1100D – mijn baby’tje! Hier maak ik de meeste foto’s mee en gebruik ik daarnaast ook soms voor het filmen.

Canon EFS 18-55 mm en Tamron 50-200 mm lens – Geen foto’s zonder lens! Ik gebruik mijn 18-55 het meest (sowieso voor productfoto’s) maar voor andere foto’s wil ik mijn 50-200 nog wel eens tevoorschijn halen!

♥ Fujifilm FinePix S3300 – Dit was mijn eerste camera en deze gebruik ik af en toe nog om foto’s mee te maken en verder om mee te filmen, omdat ik nog geen andere filmcamera heb en mijn Canon niet automatisch focust.

Verder gebruik ik voor mijn camera’s nog een cameratas van ‘World Traveller’ en een simpel statief.

PhotoFiltre Studio X3 – Dit programma gebruik ik om mijn foto’s te bewerken.

Adobe Photoshop (volgens mij CS3) – Deze gebruik ik af en toe om foto’s te bewerken, maar PhotoFiltre snap ik beter omdat ik daar al langer mee werk.

Compaq Presario CQ71 – Mijn lappie! Deze laptop heb ik al een tijdje maar werkt voor mij nog prima. Hij heeft en groot beeldscherm waar ik alles goed op kan zien en tja, ik vind ‘m gewoon fijn! Geen Mac voor mij, hahaha.

Windows Live Writer – Hier in maak ik al mijn blogposts. Ik vind het een heel fijn programma, het werkt goed en je kan het thema van je blog importeren waardoor je beter ziet hoe het eruit gaat zien als het gepubliceerd is!

Windows Live Moviemaker – Jaja, ik gebruik gewoon moviemaker. Ik heb geen ander programma tot mijn beschikking en het werkt voor mij echt prima!

WordPress – Misschien overbodig om er bij te zetten, maar mijn blog ‘draait’ op WordPress(.com).

Nokia Lumia 800 – Dit is mijn mobiel, waar ik hier al meer over geschreven heb. Hier maak ik ook foto’s mee (vooral voor in mijn diary/a.k.a. Photographs) en soms artikels, als ik ‘onderweg’ ineens inspiratie krijg.

YouTube.com – Natuurlijk, om mijn filmpjes online te zetten en aan jullie te laten zien!

♥ Dafont.com – Voor leuke lettertypes, voor in filmpjes of ‘de eerste foto’ van een artikel.

Photobucket.com – Deze gebruik ik (nog) niet vaak maar moet ik echt vaker gaan doen omdat ik steeds minder ruimte heb op mijn computer.

Ik hoop dat jullie het leuk (of in ieder geval interessant) vonden om te lezen. Mis je nog iets? Vraag het dan in de comments! Wat gebruik jij voor jouw blog (als je er een hebt)?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

