3x YouTube die je (misschien) nog niet kent

image
Ik ben gék op YouTube. Elke dag bezoek ik het wel, kijk ik video’s of upload ik ze zelf! Ik ben geabonneerd op welgeteld (oke, eigenlijk staat het er bij) 92 kanalen (dat verbaasde mij, ik vind het best wel veel). Ik ga jullie vandaag 5 kanalen laten zien die wat minder bekend zijn (in Nederland, denk ik) maar die ik wel super leuk vind om te kijken!

AwesomenessTV is een youtubeaccount waar heel veel verschillende mensen aan meewerken. Echt heel erg veel. Het komt binnenkort/nu ook op tv, op Nickelodeon. Er zijn heel veel verschillende onderwerpen, zoals beauty, diy en ‘nieuws’ (zoals de laatste roddels over Justin en Selena, etc.). Make Me Over vind ik zelf ook altijd heel erg leuk. Dit kanaal is Engels :)

Communitychannel is heel erg grappig. Natalie werkt al haar ‘dagelijkse problemen’ uit in hilarische video’s, de een nog leuker dan de ander. De video hierboven is meest recente upload, “How to Kill a Monster”. En ja, het is wel Engels.

Cloecouture met deze geweldige DIY. Misschien dat ik te veel van strikjes houd maar deze bikini vind ik echt super cute (ook al had ik waarschijnlijk alleen het bovenstukje ‘gestrikt’).Er staat inderdaad maar weinig videos op, ik denk dat ze laatst heel veel van haar video’s heeft verwijderd. En again, Engels!

Ik hoop dat dit een beetje verfrissend voor jullie was… Heb jij nog kanalen die je écht wil delen en nog niet zo populair zijn in Nederland?

2 thoughts on “3x YouTube die je (misschien) nog niet kent

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

