Veranderingen

Vroeger wilde ik altijd heel erg graag op vakantie. Hoe langer, hoe beter en hoe verder, hoe beter. Want waar ik woonde was het saai, mijn leven was saai en ik had niet echt leuke vriendinnen om het minder saai te maken.

Ik zit op dit moment in een periode waar ik heel veel van leer. Daar ben ik blij mee :) Ik leer over mezelf maar ook over anderen. Over wat belangrijk is en wat ik belangrijk vind.

En over nog een hele, heleboel andere dingen die ik niet zo 1, 2, 3 (4) kan benoemen.

Vroeger vond ik veranderingen altijd fijn, omdat het meestal leuker werd. Nu merkte ik dat ik me ben gaan hechten aan mijn leven hoe het 3 weken was, steeds met dezelfde mensen; werken en praten. Eten en praten, en hoppa terug naar het werken en praten. Maar nu is dat af want ik ga op vakantie, ik ga weg en laat dat achter me. Daar had ik het toch best wel moeilijk mee, er waren namelijk veel leuke momenten en veel leuke mensen waar ik het nog wel langer mee ‘opgescheept’ had willen/kunnen zitten. De plaats waar ik gewerkt heb is dan ook enorm gezellig en er werken echt geweldige mensen, super leuk en super lief.

Nu klinkt het waarschijnlijk alsof ik waar ik werk de hemel in wil prijzen maar dat is niet zo, fiat is echt hoe ik het ervaren heb. Ik hecht me blijkbaar erg snel aan momenten en wil dit, deze periode, echt niet meer gaan vergeten.

Pfoe, wat een verhaal zeg. Ik vraag me ad of iemand het heeft gelezen, lol. Plaats ‘Jaaaa <3' (met dezelfde hoeveelheid aaas) in je reactie als je het leest ;)

2 thoughts on “Veranderingen

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

