5 favorieten van Marington.nl + kortingscode!

5 favorieten van marington.nl
Marington.nl is een leuke webshop met een uitgebreid assortiment van verschillende soorten spullen. Vandaag heb ik 5 favorieten van deze website voor jullie, kijk snel mee!

leren tas
Als eerst deze leren tas, ‘Handtas Leer Rowy Camel’. Op de site vind je nog meer leren tassen. Dit is een hele mooie, simpele tas die zo goed als overal bij past. Ik ben echt verliefd op dit model, het is zo mooi! Deze tas kost 99,95 euro.

armband
Deze Mix & Match armband is simpel maar heel leuk door de verschillende kleurtjes die er in de kralen zitten. Bij de andere armbanden vind je nog meer van deze maar dan in andere kleuren, zodat je ze kan mixen! De armband is gemaakt van bergjade, vandaar de mooie kleurtjes erin! Hij kost 19,- euro.

muursticker
Thuis hebben wij een muursticker met beertjes (geloof ik) en inmiddels allemaal stickers van hoe lang wij waren op welke leeftijd en dit is net zo’n soort ding, een groeimeter! Echt heel grappig en ik vind het heel leuk met die diertjes. Het is dat ik geen eigen huis en geen kinderen heb maar anders had ik ‘m zeker gekocht haha! Er zitten ook nog gekleurde blaadjes bij om het op te plakken, helemaal compleet dus. Deze groeimeter kost 59,95 euro. Op de site staan nog meer leuke muurstickers, neem zeker een kijkje!

zwarbruine tas
Oh en dan deze! Een zwarte tas met studs en bruine accenten, super leuk :) Handtas Kunstleer Hailey Zwart kost 69,95 euro. Behalve deze zijn er nog veel meer damestassen :).

hamandoek
Van hamamdoeken had ik nog nooit gehoord, maar deze zijn heel handig! Dit is een extra grote versie (220×160), maar je hebt ook kleinere (170×100) Je kunt ze gebruiken als strandlaken, picknickkleed, tafelkleed of handdoek want ze zijn makkelijk mee te nemen (je kunt ze klein opvouwen) en ze drogen snel. Deze hamamdoek is in de kleur zalm/wit, kost 29,75 euro en vind je hier.

Dit waren mijn favorieten al! Als je iets leuks gezien hebt op Marington.nl en dat graag wilt bestellen kun je onderstaande kortingscode gebruiken. Let op: de code is geldig tot en met 23 augustus.

fD7JK36cS

Wat is jouw favoriete item van Marington.nl? En wat vind je er van als ik vaker van dit soort favorieten van…-artikels doe?

8 thoughts on “5 favorieten van Marington.nl + kortingscode!

  1. Nem - Lifebynem

    Leuke favorieten heb je! Ik geef deze week zon muursticker weg op mijn blog toevallig :)
    Die hamamdoeken vind ik ook tof, lijken me heel handig in gebruik!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

