Kiko Colour Party Palette 02 Generous Earth

Kiko colour party palette
Op vakantie ga ik áltijd naar een winkel: Kiko. Het is een super leuk make-up merk dat heel veel verschillende dingen verkoopt voor een goede prijs (lekker budget eigenlijk). Dit was de eerste keer dat ik een palette heb meegenomen, eerst was het alleen maar nagellak ;) Dit keer heb ik ook nagellak meegenomen trouwens, maar dat zie je later nog wel. Vandaag het colour party palette in de kleur generous earth!

Kiko Colour Party Palette 002
Kiko Colour Party Palette 007
Kunnen we het er even over hebben hoe MOOI deze verpakking is? Ik was al verliefd voordat ik überhaupt naar de kleuren keek. Love!

Kiko Colour Party Palette 008
Dit zijn de kleurtjes. Niet iets wat je zou verwachten als je de verpakking ziet, maar wel heel mooi. Alle kleuren zijn matt behalve de tweede kleur, die heeft hele kleine glittertjes.

Kiko Colour Party Palette 016
Zoals je ziet is de pigmentatie prima, zeker voor de prijs die je er voor betaald. De lichtste kleuren zijn ook met minst gepigmenteerd en de donkerste kleuren het beste: zie de zwart! Die is echt super goed gepigmenteerd alleen kruimelt wel een beetje.

Kiko Colour Party Palette 010
Ik ben heel erg tevreden over dit palette! De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed en de kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en er valt goed mee te werken; alleen de zwart is korrelig.

Kiko is niet te koop in Nederland maar waar wel vind je op hun site. Dit palette was afgeprijsd en kostte toen 8,40 euro.

Heb jij al eens iets van Kiko gehad?

9 thoughts on “Kiko Colour Party Palette 02 Generous Earth

  1. Juliette

    Mooie kleuren! Ik heb nog getwijfeld om ik ‘m ging kopen of niet, heb ‘t uiteindelijk niet gedaan. Wel een beetje spijt van.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

