10 random facts about me

1. Ik kan mijn mobiel kwijtraken terwijl hij voor mijn neus ligt en hij muziek afspeelt.

2. Mijn lievelingskleur is koraal en ik vind alles dat die kleur heeft helemaal geweldig. Ik heb nu ook zo’n 10 koraalkleurige nagellakjes en wil elk nagellakje dat ook maar een koraal-achtige tint heeft kopen.

3. Ik ben slecht in random dingen verzinnen terwijl ik best wel random ben. Ik had hier in de titel namelijk ook 10 random facts staan maar toen kwam ik bij deze en bedacht ik me dat ik er beter 5 van kon maken.

4. Ik zit vaak in mijn vensterbank te bloggen omdat ik het daar lekkerder vind zitten dan aan mijn bureau.

5. Ik ben slecht in dingen opgeruimd houden maar vind het wel fijn als het opgeruimd is dus ik ruim mijn kamer heel erg vaak op.

6. Nu kwam ik bij 5 en toen ging het toch weer erg makkelijk dus besloot ik weer voor 10 te gaan.

7. Ik twijfel heel veel, zie punt 3 en 6.

8. Ik houd van washi tape en dat is gedeeltelijk Eline’s schuld ;) Bedankt he! Haha. Nee hoor, grapje. Het komt omdat jij er heel vaak over blogte en ik zoiets had van ‘OMG dit is leuk! Dit wil ik ook!’ en tja, toen gebeurde ‘t…

9. Ik lust geen ananas maar ananassnoepjes en de geur zelf (en in geurtjes etc.) vind ik wel heel lekker.

10. Ik houd van vlinders en tijgers, dat zijn mijn lievelingsdieren :)

Nu ben ik wel benieuwd, vertel eens 5 random facts over jóu?

4 thoughts on “10 random facts about me

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

