My first time (TAG)

Eerste woord, ik weet deze niet zeker omdat mijn vader er heilig van overtuigd was dat mijn eerste woord ‘Papa’ was en mijn moeder ‘Mama’ dus dat blijft een raadsel ;)
Eerste beste vriendin, dat was een meisje die al zolang ik me herinner bijna-naast mij woont. We zijn best wel lang beste vriendinnen geweest alleen daarna uit elkaar gegroeid.
Eerste huisdier, mijn eerste huisdier was een kat, Tijger. Deze is ongeveer 1/1,5 jaar terug overleden en is daarmee 13 jaar geworden.
Eerste angst, ik heb geen idee. Ik denk dat mijn eerste angst het donker was, aangezien ik vroeger nogal bang was in het donker (ik zag in schaduwen monster
Eerste mentor, dat was in de eerste klas. Een man die natuur en techniek gaf. Hij was wel aardig maar niet bepaald iemand waaraan ik eventuele problemen zou willen vertellen haha :)
Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd, is iemand van vakantie op Facebook
Eerste auto, ik heb alleen nog maar speelgoedauto’s gehad.
Eerste mobiel, een nokia klap-model haha! Ook al werd die heel snel opgevolgd door de Samsung Diva, omdat ik een abonnement nam.
Eerste date, daar wachten we nog steeds op.
Eerste vriendje, hetzelfde als hierboven :D
Eerste liefde, top secret. Hahaha
Eerste YouTube video, helaas heb ik mijn eerste allemaal verwijderd (het was ook flut maar toch). Hier vind je mijn minst recente die nog online staat.
Eerste persoon waarop je bent geabonneerd, ik heb geen idee maar waarschijnlijk Teske want dat was ook degene waardoor ik blogs heb ontdekt :)
Eerste grote uitgave, mijn iPod! Die is nu zo’n 4/5 jaar oud maar doet het nog steeds, gek genoeg. Dat was zo’n 200 euro, heel lang voor gespaard!
Eerste baantje, bij de bollenboer in de zomervakantie
Eerste keer het land uit, dat was toen ik 1 was en toen ging ik naar Denemarken. Ik denk tenminste dat dat de eerste keer was haha. Was heel leuk! Ik herinner me er niks meer van. Wel ben ik precies 10 jaar later weer naar de zelfde plek gegaan, was best wel cool (vooral voor de mensen die mij nog herkenden ahaha)

Dit was de tag! Neem ‘m over als je wilt :)

3 thoughts on “My first time (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

