Persoonlijke Tag door Anouk

clip_image002
Hallo, daar ben ik weer! .In mijn vorige (gast)artikel heb ik me al een beetje voorgesteld maar het lijkt me leuk om een persoonlijke tag te doen, zodat jullie mij nog beter leren kennen! Veel leesplezier!

Geboortejaar? Ik ben geboren in 1999
Hoe lang ben je? Pff, ongeveer 1,65?
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Hoelaat is het?
Waar ben je op dit moment? In me kamer achter mijn bureau, op mijn laptop.
Single/relatie? 100% single.

clip_image002

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen? Geen kinderen.. Ik wil geen kinderen.
Wat zou je op dit moment graag willen? Een hond maar daar zeur ik al 13 jaar over..
Wat is je doel in het leven? Gezond en gelukkig blijven.
Heb je je rijbewijs? Nee ik ben 13..
Nagellak of lippenstift? Nagellak, ik draag nooit lippenstift dat vind ik niet mooi staan bij mezelf.

clip_image004

Wil je ooit gaan trouwen? Nee, ik wil voor altijd single blijven.
Ben je een healthy-freak? Neeee echt niet. Ik pak eerder een koekje dan een appel. Alleen als het warm is pak ik een appel J.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Bruin/blond haar. Net over me schouders.
Heb je tattoos? Neee
Heb je piercings? Nee
Draag je een bril? Nee alleen in de zomer een zonnebril ;).
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Oeeh.. Ik denk toch de lente. De zomer vindt ik ook wel leuk maar als het heel warm is krijg ik altijd hoofdpijn.

clip_image006

Wat is het laatste wat je hebt gekocht? Uhm.. dat is een moeilijke. Het laatste wat ik heb gekocht is een hoes voor me Ipad op wehkamp.nl
Wat deed je vanmorgen om 08:00? Slapen :)
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Hevige slaper, vroeg opstaan lukt me nooit. Daarom ben ik zo blij dat ik nu 8 weken kan uitslapen.
Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap er op 1 maar er liggen er 3 op me bed. Als ik op me Ipad zit vindt ik het altijd fijn om iets hoger te liggen met me hoofd.
Ben je een ochtend of avond mens? Avond, ik kan s’ochtends echt niet uit bed komen.
Favoriete eten/drinken? Eten: frietjes, in de winter rode kool! Drinken: Ice Tea of sinas maar dat mag ik alleen in het weekend L.

clip_image008 clip_image010

Wat heb je voor het laatst gegeten? Een boterham met smeerkaas
Wat heb je voor het laatst gedronken? Melk, ik heb net gegeten :)
Ben je geordend of rommelig? Hahaha.. Soms geordend soms rommelig ligt er een beetje aan of ik er zin in heb.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Minimaal één diploma en ..?
Wie mis je op dit moment? Mijn opa…
Ben je verlegen? Soms wel, maar meestal niet.
Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Owh dat weet ik echt niet meer. Dat ik me kan herinneren was de laatste keer in December.

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en nu wat meer van mij weten! Sommige vragen vind ik een beetje stom maar wel grappig hahaha! Als je het leuk vind kan je de tag overnemen en in de comments de vragen beantwoorden!? Het lijkt me leuk om jullie antwoorden te lezen! Vinden jullie een persoonlijke tag leuk? Vonden jullie het leuke vragen?

Liefs, Anouk

2 thoughts on “Persoonlijke Tag door Anouk

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

