Holiday Favorites!

holiday favorites
Dat mijn vakantie geweldig was mag duidelijk zijn, ook al was de thuiskomst natuurlijk iets minder. Ik vind het nog steeds geweldig en ben blij dat ik het heb meegemaakt :) En bij een leuke tijd horen natuurlijk ook favorieten, hierbij dus mijn vakantie favorieten!

favorites 001
favorites 002
Ohh my love! Dit was echt mijn lievelingsshirt op vakantie, hij is gewoon zo leuk! Haha gewoon omdat hij net iets anders is en er een herinnering aan vast zit :)

favorites 003
Brandy Melville! Oke dit is een van de weinige rokjes die ik heb en ik vind ‘m zo leuk! Hij is wel een beetje kort maar niet té kort. Draag er wel een broekje onder want hij schijnt een beetje door en je kan natuurlijk ook van een muurtje afgeduwd worden (lang verhaal…). Deze heb ik op vakantie voor het eerst gedragen ;)

favorites 006
Geweldig. Ik heb hier echt niet veel meer over te zeggen maar deze Dove Winter Care cream (ja het is zomer maar ik gebruik het lekker toch) is echt geweldig. Het maakt mijn huid zo zacht, love it! Dit is wat mijn huidje mooi heeft gehouden deze vakantie <33

favorites 008
favorites 011
Over dit palette heb ik al eerder geschreven en ik ben er heel blij mee :) Op vakantie gekocht en helemaal verliefd op de kleuren en stiekem ook op de buitenkant.

favorites 012
Washi tape! Dit zijn mijn 3 favorieten, de roze is van kruidvat en de andere 2 van Wibra. Leuk voor een reisdagboek! :)

favorites 013
Dit zijn armbandjes en haarelastiekjes in een, super handig want ze knellen niet en zien er heel leuk uit! De blauwe, roze en blauw/wit/roze is van big bazaar en de rood/roze doorzichtige van Essence. Die van Essence heb ik op vakantie gekocht en ze zijn zo schattig en handig!

favorites 014
Brandy Melville again! Gewoon een heel schattig kettinkje met een mooi symbool, ik heb ‘m vaak gedragen.

favorites 016
Nee dit is helemaal niet kinderachtig, van kleur veranderende stiften. Ze zijn super gaaf! Ik ben hier heel vaak mee bezig haha, ik vind het echt heel leuk. Met een witte stift ga je er overheen en dan verandert het van kleur :D

favorites 020
Omg so pretty! Die goude shimmers erin doen ‘t ‘m het is zo’n mooie lipgloss, ik droeg (en nogsteeds!) deze heel erg vaak :) Dit is Very Very Raspberry van Catrice.

favorites 022
Koraal! Moet ik nog meer zeggen? Ik heb al eerder over dit kleurtje geschreven, lees het hier! Sososo pretty! Ik droeg deze of een nieuw lakje van Kiko de hele vakantie door.

Dat waren mijn vakantiefavorieten! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik wil elke maand een favorietenfilmpje gaan doen dus vertel me wat je er van vind! Wat zijn jouw vakantie-favorieten?

8 thoughts on “Holiday Favorites!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

