DIY Decorating your closet!

Een filmpje! Ik moet wel zeggen dat ik hier heel erg veel moeite voor heb moeten doen, ik heb m’n broertjes laptop geleend om het te bewerken op moviemaker. Moviemaker op deze laptop doet het namelijk niet, ik weet niet waarom. Hopelijk binnenkort een nieuwe laptop! Hoe dan ook, ik heb mijn kledingkast een stuk leuker gemaakt door aan de binnenkant behang te plakken. Huh wat? Kijk m’n video maar! ;)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, weer eens een video en tegelijk weer eens een DIY! De laatste was 20 augustus 2012! Haha :)

Willen jullie meer DIY’s zien? En zo nee, wat voor videos dan? (Suggesties zijn meer dan welkom!)

6 thoughts on “DIY Decorating your closet!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

