Back To School (tag)

Back To School tag
Omdat ik gisteren weer voor het eerst naar school moest en vandaag mijn eerste echte lesdag weer heb: de Back To School tag!
1. Naar welke klas ga je?
Ik ga naar 4VWO. Voor mij dus nog 3 jaar school, haha.

2. Wat is je minst favoriete vak en meest favoriete vak van school?
Ik weet het nog niet want ik heb vorig jaar een profiel gekozen (natuur & gezondheid met wisb, natuurkunde, aardrijkskunde & frans) en dit word wel moeilijk maar ik vind alle vakken die ik gekozen heb wel leuk.

3. Wanneer moet je weer naar school?
Gisteren, of te wel 27-8-2013

4. Hoe laat word je wakker?
Ergens tussen half 7/kwart voor 7.

5. Hoelang doe je erover om je klaar te maken voor school?
35 minuten ongeveer, maar ik hou er van om rustig aan te doen in de ochtend :)

6. Waar heb je zin in dit jaar? Met school heb ik een uitwisseling (ja alweer!) met Frankrijk en daar heb ik super veel zin in (we gaan ook naar Parijs!) en we hebben ook nog een soort schoolreisje en hopelijk kan ik naar Londen, dus daar heb ik ook heel erg veel zin in.
Iesabell 039
7. Waar koop jij je schoolspullen?
Ik koop mijn schoolspullen eigenlijk overal, maar vooral bij Action omdat het lekker goedkoop is!

8. Broek of rok?
Broek! Ik draag eigenlijk alleen maar broeken, dus dat was niet zo’n moeilijke keuze. Ik heb laatst wel een rokje gekocht dus ik ga wel vaker rokjes proberen te dragen maar vroeger droeg ik ze echt nooit.

9. Rugzak of handtas?
Ik wissel deze twee eigenlijk altijd af, ik heb best wel veel tassen dus soms neem ik een handtas mee en soms een rugzak (ligt ook aan de hoeveelheid boeken). Soms is het echt niet fijn om een handtas te hebben met al je zware boeken erin.

10. Drie musthaves voor school
Bekijk hier al mijn musthaves! De drie musthaves die je sowieso moet hebben zijn: agenda, schriften voor je aantekeningen en een map voor losse blaadjes (kan niet zonder!).

11. Beste tip voor school
Beste leertip: zorg dat je georganiseerd bent en plan je toetsen en huiswerk in. Het is echt veel handiger om je toetsen een paar dagen van te voren te leren dan gewoon 1 dag van te voren, geloof me! Beste ‘anders’ tip: wees jezelf! Als je naar de eerste gaat is het heel spannend maar je hebt er niets aan als je niet jezelf bent, want dan krijg je misschien vriendinnen die niet bij je passen en daar word je niet vrolijker van :) Dus: wees altijd jezelf! Hoe cliché dat dan ook mag klinken.

Iesabell 021
12. Welke agenda heb je?
Ik heb er dit jaar (per ongeluk) twee, eentje van de Action en een van Brunotti. Nu ga ik die van Brunotti gebruiken omdat ie duurder is ahaha, maar goed. Ik raad dus die van de Action aan omdat ie genoeg ruimte heeft maar niet te veel poespas aan de binnenkant: zo word je minder snel afgeleid (gelukkig heb ik niet zo’n last van agenda-afleiding maar als je dat wel hebt is een hele drukke agenda misschien niet zo’n goed idee!).

Wanneer moet jij weer naar school? Ik tag trouwens Eline en Josephine.

10 thoughts on “Back To School (tag)

    1. Isabel Post author

      Haha ja dat vind ik ook. Wel een beetje veel natuurlijk, 2 al met deze er bij, maar het is heel leuk en je krijgt echt de cultuur mee uit een ander gebied en van andere mensen :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

