Back to School week #1

Spannend hoor, naar de 4e alweer. Vwo met natuur en gezondheid, niet bepaald het makkelijkste dat ik had kunnen kiezen. Spijt van die natuurkunde en wis b? Nee spijt heb ik nooit ;) Gewoon proberen en als het niet lukt, probeer wat anders is het motto. Ik vond het leuk, maar ook wel raar omdat het verschil tussen de 3e en de 4e best groot is. Je krijgt ineens te maken met toetsweken (bij ons valt dat nog wel mee ze ‘bouwen het op’), met vakken die je niet gehad hebt (ik heb nu ckv [culturele kunstzinnige vorming] en anw [algemene natuurwetenschappen]) en planners, heel veel planners.

Vorig jaar was het een uitzondering als je een planner kreeg en die planner gooide je ergens in een laatje en keek er nooit meer naar. Maar deze planners zijn echt handig en je gaat ze ook echt gebruiken. Al je huiswerk staat erop, je toetsen en wat je moet weten en leren. Heel handig, hoef ik de planning niet zelf te maken ;) “Maar zo’n planner, daar doet niemand toch wat mee!?” nou, doe het maar wel want die dingen zijn toch echt wel handig. Als je een keer een les gemist hebt: je weet precies wat je moet doen zonder dat je allemaal klasgenootjes moet bellen om het huiswerk te vragen. Is nogal lastig met elke les een ander ‘cluster’ ;0

Ik heb wel zin in dit jaar. Het is heel anders, maar het bevalt me op zich wel. De school is overigens nog precies hetzelfde, ook als 4e klasser! Hahaha. Er zijn ook veel leuke dingen dit jaar. Zoals de uitwisseling waar ik jullie in de Back to School tag al over vertelde. Veel back to school trouwens deze week, het spijt me, maar dat is toch ook wel echt waar deze week om draait bij mij. Ik heb ook al mijn eerste huiswerk gemaakt (ik speelde een beetje vals want het hoefde nog niet af, maar ik had niks te doen ahahha) maar de eerste toetsen duren nog wel eventjes hoor ;)

Vandaag (voor jullie, voor mij is het morgen) heb ik een lang dagje, tot kwart over 4. Dat is voor mij het langste dat ik heb :) Ik heb er helemaal geen zin in maar ja, het moet he! Hoelang ben jij al terug naar school/wanneer moet je weer naar school?

7 thoughts on “Back to School week #1

  1. Fashiable | Nanne

    Succes met je vierde schooljaar, you can do it! Ik ga maandag weer naar school en ik maak helaas heel lange dagen, op woensdag zelfs tot 19:30..nog even uitzoeken wanneer ik tijd heb om avond te eten haha!

    Reply
    1. Isabel Post author

      Dankjewel :D En wow, dat is inderdaad laat. Bij mij is het laatste kwart over 4 gelukkig! Ik mag hopen dat je nog een pauze hebt om avond te eten ;)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

