Isabel een jaar terug

Vandaag gaan we even terug in de tijd! Ik kwam laatst een filmpje van mezelf tegen en vond het heel grappig om te zien, het was namelijk een jaar terug. Dus nu even een terugblik op het afgelopen jaar, gewoon een paar kleine stukjes en zie hoe ik (en mijn haar, serieus zie dat verschil) gegroeid zijn.

Als eerst dus het filmpje! Hiermee kwam ik ook nog op hoeoverleefik.nl :) Check mijn haar jongens.

Ik ben naar Walibi geweest in 2012, al weer bijna een jaar geleden! Daar heb ik toen ook een verslagje van geschreven :)

013
En deze is dan misschien niet helemaal een jaar geleden (november 2012) maar ik vond ‘m het toch wel waard om nog een keer te plaatsen, deze spike nail art!

002
Hihi! Deze is nooit online gekomen maar ik geloof wel dat ik nail art (uitproberen) best wel leuk vond :)

One thought on “Isabel een jaar terug

  1. Esmée Lifestyle

    Leuk om te zien. Ik zie je blog vandaag voor het eerst en ik ben je meteen gaan volgen. x

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

