Photographs #7 Back to School & cakepops

Tumblr
Photographs, het artikel dat ik 1x in de week (op maandag) doe om jullie te laten zien wat ik de afgelopen week (vrijdag tot vrijdag) gedaan heb. Deze week was mijn eerste back to school week, dat was dus best wel nieuw en anders dan normaal maar toch vond ik het wel leuk! De vorige (klik hier) is al een tijdje terug maar op vakantie heb ik weinig mobiel-foto’s gemaakt. Goed dan, op naar de foto’s… :)

WP_001972
Mijn nieuwe pyjama/chill broek van de Primark. I love it! Ik leef in dit ding, hahaha.

WP_001973
Chelsea! Missed you honey <33 En check welke broek ik hier aan heb…

WP_001982
Pannenkoeken!

WP_001999
Ik zat op de computer en hij vond het nodig om Twitter te vertalen… Tjilpen dus ;)

WP_002011
DIY time! In het weekend ging ik lekker aan de slag met mijn kast :)

WP_002014
Een etui vol met lintjes & masking tape :D

WP_002029
Ik knipte de mouwen van mijn spijkerjasje af :) Ik droeg ‘m niet meer en ik vind van die mouwloze jasjes wel erg leuk dus in plaats van er een te kopen bedacht ik me dat ik net zo goed de andere kon gebruiken.

WP_002030
Ontbijt! Twee crackers met pindakaas en banaan met wat druiven en een lekker glas multivitamine :)

WP_002031
Kaarten & magneten van plaatsen waar ik geweest ben op mijn magneetbord :D

WP_002036
Deze super cute geurkaars van de Primark ruikt ook nog eens heerlijk! Het is een ijsje en het ruikt zoet, maar niet té zoet.

WP_002037
Lekker weer! Weinig wolken en een super blauwe lucht, om nog maar even van de zomer te genieten.

WP_002041
De eerste schooldag met de nieuwjaarsduik, lekker op het strand. Dit is een  foto gemaakt op de terugweg, nadat ik lekker op het strand heb gelegen haha :)

WP_002043
Pakketje van eBay! Eens kijken wat het was…

WP_002050
Een telefoonhoesje! Haha hij matcht mijn shirt half ;) Ik ga nog een artikel schrijven over alles wat ik van eBay binnengehad heb, een soort review maar dan anders :)

WP_002054
Ik heb een waterproof camera van Sony gekocht. Deze had ik al eerder alleen tja, toen werd hij dus gestolen. Ik vond ‘m zo fijn dat ik ‘m nog een keer gekocht heb. Hier komt ook nog een review van alleen dat duurt nog wel even, want ik moet ‘m natuurlijk goed uittesten! Ik bestelde ‘m op cameranu.nl en kreeg er leuke snoepjes bij, haha!

WP_002055
En ik had mijn Vans weer eens aan :) Dit was woensdag, mijn eerste lesdag.

WP_002056
En ik was vroeg uit dus die middag heb ik cakepops gemaakt met een vriendin. Groen leek ons wel leuk :)

WP_002057
Huiswerk maken. Deze was wel grappig want we hadden contaminaties met Nederlands en op vakantie was er dus ook al iemand die aan mij uitgelegd heeft dat het niet overnieuw is en nu stond dat dus in de opdracht. Ik weet het nu! Hahaha.

WP_002058
Deze twee bodybutters/bodycremes heb ik opgemaakt! Beiden heel fijn, maar de Dove creme toch wel ietsje meer.

WP_002059
Chelsea naast me op de bank ‘s avonds :)

WP_002063
En Remona op de stoel aan de andere kant :)

WP_002068
Merci dat ik er ben… En nee dat heb ik niet allemaal zelf opgegeten, ik nam er gewoon eentje!

WP_002069
Cakepops met een groene binnenkant, waarom niet? Ze zijn heel lekker! :D

WP_002085
Om kwart over 4 terug naar huis fietsen in mijn eentje… Heel leuk maar niet heus, haha.

WP_002086
Oja die broek weer ;) En een laptop + ontbijtkoek kunnen ook niet ontbreken als ik lekker aan het bloggen ben. Meestal heb ik geen ontbijtkoek trouwens, maar het is wel lekker.

WP_002090
Selfie… Moet er nogsteeds een beetje aan wennen om mezelf zo op internet te zetten (ik maak zelfs videos dus ik snap het niet helemaal van mezelf, maarja…). Hier had ik in ieder geval een middenscheiding want dat wilde ik eens uitproberen :)

Hoe was jouw week?

13 thoughts on “Photographs #7 Back to School & cakepops

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

