Hello September!

Hello september surprise me!
September, weer een nieuwe maand die ons verder van de zomer en dichter bij de winter brengt. Maar eerst de herfst natuurlijk, niet te vergeten! September is de maand waarin ik waarschijnlijk druk bezig ga zijn met huiswerk maken want ik ga deze maand al naar Frankrijk met mijn uitwisseling! Een verslag volgt uiteraard als jullie dat leuk vinden ;) Alvast wat inspiratie, om er maar een mooie maand van te maken!

autumn | Tumblr
Super Rich Kid (“Autumn seemed to arrive suddenly that year. The...)

Adeleine Berg -

Fotballfrue

1 - lina bäst carlsson va de!

Rafiki Flower

*__________________________________________*

*_________*

<33333333333333333

*______________________________________________*

love it <333333333

summer *__________*

love it <33333333

selena *__________*

cute <3!

*_______________* <333

Untitled | via Tumblr
Welkom september omdat je stiekem toch wel een leuke maand bent, met veel verschillende outfits vanwege het weer. Warm is altijd goed natuurlijk, maar ik kan niet wachten om cozy vestjes en sweaters te gaan dragen :) Love!

Heb jij een beetje zin in september, of nog steeds niet?

Alle afbeeldingen via WeHeartIt.com

10 thoughts on “Hello September!

  1. Esmée

    Wat een leuke inspiratie! Ik vind de zomer erg leuk, maar op de één of andere manier heb ik nu wel zin in herfst. (:

    Reply
  2. miesssss

    Leuke post! Ik heb echt wel zin in de herfst, vind het heerlijk!!
    En tof dat je ook nog eens naar Frankrijk gaat deze maand :D
    Liefs

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

