Kiko nail laquer 376

Kiko nail laquer 376
Kiko, een van mijn favoriete make-up winkels! Helaas niet in Nederland verkrijgbaar, maar toch zeker wel de moeite waard om te laten zien! Ik heb op vakantie 4 kiko producten gekocht, een palette, een losse oogschaduw en twee nagellakjes. Nu laat ik het eerste nagellakje zien, nummer 376.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 008
De verpakking is zoals ik het altijd al van Kiko gewend ben. Het ziet er naar mijn mening goed uit, niet goedkoop. De matte zwarte dop vind ik nog steeds erg mooi en handig in gebruik.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 009
Het kwastje is vrij recht maar lakt prima. Het is geen breed kwastje, hij is vrij smal. Dat vind ik persoonlijk veel fijner, hiermee kun je veel preciezer lakken dan met kwastjes van bijvoorbeeld Catrice.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 011

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 013
Dit is een laagje. Zoals je ziet dekt ‘ie nog niet helemaal goed, je ziet er nog nagelbed doorheen en het lakt nogal streperig met het eerste laagje.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 015

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 017
Met twee laagjes dekt het lakje perfect en zijn alle strepen ook weg. Ik vind ‘m heel erg mooi! Het kleurtje is lief en niet te opvallend, maar toch wel weer iets anders dan nude. Een heel mooi lakje gewoon voor bij een drukkere outfit (ook al match ik mijn outfits nooit met mijn nagellak).

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 014
Kiko is een merk dat niet in Nederland verkrijgbaar is. Waar wel vind je hier. Nagellak van Kiko vind ik een aanrader omdat er veel verschillende kleuren zijn, ze over het algemeen goed dekken en dan natuurlijk de prijs! Ze kosten 2,50 euro.

Wat vind jij van Kiko?

9 thoughts on “Kiko nail laquer 376

  1. Juliette

    Hmm, vind ‘m niet zo bijzonder haha! Kiko heeft wat mij betreft veel mooiere en bijzondere lakjes, maar dit is natuurlijk wel een goede ‘basic’

    Reply
  2. Rosie

    Oeh wat een ontzettend mooie, dekkende nagellak! Vaak zie je toch bij dit soort schattige pasteltintjes dat ze altijd iets doorschijnend blijven maar deze dekt echt prachtig! De volgende keer als ik in Duitsland ga shoppen ga ik deze zeker kopen, dankjewel voor de fijne review en mooie swatches!

    Liefs Rosie

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

