Genomineerd voor de Liebster Award! :)


Door Eline werd ik genomineerd voor de Liebster award, super leuk! Het houd in dat je 11 vragen moet beantwoorden van de blogger die je nomineerde (in mijn geval dus Eline), 11 bloggers (met minder dan 200 volgers en die nog niet genomineerd is) nomineert en dan zelf ook nog 11 vragen bedenken. Best lastig dus, maar wel erg leuk dus laten we beginnen!

Eline’s vragen:

1. Wat vind je zo leuk aan bloggen? Alles! Bloggen is mijn favoriete hobby, haha. Ik vind bloggen heel leuk omdat het alles in zich heeft wat ik leuk vind. BIjvoorbeeld ontwerpen, de layout van mijn site (logo etc), schrijven, fotografie, lezen (andere blogs) en je hebt een smoes om het internet af te struinen naar leuke webshops en afbeeldingen, hahaha!
2. Als je alles zou kunnen zijn, wie of wat zou jij dan willen zijn? Oke deze is best wel lastig. Ik zou namelijk best wel eens (om een voorbeeld te noemen) Lady Gaga willen zijn voor 1 dag. Maar niet voor langer dan dat… Ik denk toch wel dat ik het allerliefste mezelf zou willen zijn (wat ik ook ben haha) want ik zou dit leven ook niet willen missen ;)
3. Stel: je mag in je hele leven nog maar één ding kopen, waar zou jij dan voor kiezen? Kleding (ik hoop dat dat telt). Dan blog ik gewoon alleen over fashion ;)
4. Van welk merk heb jij de meeste dingen? Hmm even een kijkje nemen in mijn kledingkast… Ik denk dat uiteindelijk H&M het meeste is, maar dat komt vooral omdat ik heel veel verschillende merken in mijn kledingkast heb hangen door de verschillende plaatsen waar ik shop ;) (ik ben een zomervakantie-shopper, haha).
5. Wie is jouw grote voorbeeld? Ik heb niet echt 1 voorbeeld. Er zijn wel veel mensen die mij inspireren, maar een echt voorbeeld heb ik niet.
6. Waar ben je absoluut verslaafd aan? Chocolaaaa…
7. Wat staat er op jouw bucket list wat je echt nog een keer wilt proberen? Het gene dat het meest voorkomt op mijn bucketlist is reizen. Reizen hierheen, reizen daarheen… Maar ik zou nog wel heel graag willen bungeejumpen :D
8. Wat is het leukste cadeau wat je ooit hebt gekregen? Mijn camera! Canon EOS 1100D. Tot nu toe dan he :)
9. Welke 3 dingen doe jij het liefst? Bloggen, creatief bezig zijn en lezen.
10. Wat is je droombaan? Bloggen denk ik. Ook al zou ik het ook wel heel cool vinden om zo’n agent te zijn als in CSI, haha! Maar dat is natuurlijk TV.
11. En, waren de vragen moeilijk? Sommigen wel, dan was het erg moeilijk om te kiezen :)

Genomineerde bloggers:

1. Lot van Garagepoort.
2. Sabine van Blogwiki.
3. Eline van Elineboot.
4. Eline van Pocket Full Of Polish.
5. Maxime van Maxime Alexandra.
6. Jhemyla van Beauty & Fashion.
7. Shannon van Cutenails.
8. Dionne van Diolifestyle.
9. Knor & Ada van The Moustaches.
10. Jasmijn van winnieenmowgli.
11. Chahrazad van The Cherry Factor.

(Als de links niet goed zijn: tell me!) Het was wel lastig om mensen te vinden die nog niet genomineerd waren, hopelijk heb ik geen nominatie over het hoofd gezien! :P

Dan de 11 vragen…

1. Wat is je favoriete drankje?
2. Hoe vaak ruim jij je kamer op?
3. Zomer of herfst?
4. Zou je liever blond haar, rood haar of bruin haar hebben?
5. Wat is je favoriete stad?
6. Waar ben je naar toe op vakantie geweest (als je op vakantie geweest bent)?
7. In welke klas zit je (school)?
8. Is dit de eerste award die je gehad hebt? ;)
9. Wat is je lievelingsdier?
10. Shoppen of bloggen?
11. Wat is je muzieksmaak?

Ik vond het erg leuk om genomineerd te worden, dankjewel Eline! Nu gauw even alle genomineerde personen tweeten haha.

8 thoughts on “Genomineerd voor de Liebster Award! :)

  1. Eline

    Aaah no, ik zie net pas je comment en nu ben ik over de 200 volgers heen. Maarre ik ga deze award tag nog wel gewoon doen hoor, tenminste, als dat niet ten strengste verboden is haha. In ieder geval bedankt voor de nominatie, super leuk!

    Reply
  2. The Moustaches

    Aahh wat een leuke tag. Vind zulke tags ook altijd leuk om te lezen. Dan leer je de blogger altijd net wat beter kennen. Thanks for the tag! Wij gaan er mee aan de slag!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

