Random & Personal questions (tag)


Zondag tagdag! Deze keer een tag met random & persoonlijke vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?
Volgens mij was ik wel rustig :)

2. Welk nummer staat op 1 in jouw iTunes?
Ik gebruik geen iTunes haha maar ik denk dat ik de liedjes van Ellie Goulding met meest luister. Serieus ik houd van haar liedjes. Al-le-maal. Een echte favoriet is Burn :)

3. Wat is je favoriete winkel voor impulsaankopen?
Ik ben niet zo van de impulsaankopen gelukkig, maar ik denk dat ik het snelst een impulsaankoop zou doen in een goedkoop winkeltje of markt met schattige spulletjes waar ik uiteindelijk helemaal niets mee doe.

4. Wat is je favoriete make-upproduct van dit moment?
Mijn nivea mascara denk ik, want dat is het product dat ik het meeste gebruik. Maar ik ben ook enorm fan van mijn Kiko palette.
DIY Mirrored Vanity Tray
5. Wat is je favoriete parfum van dit moment?
Essence Like a day in a candy shop en DKNY Red Delicious.

6. Wat is je favoriete seizoen?
Zomer, maar ik vind alle seizoenen wel leuk omdat het allemaal wel iets heeft :D

7. Welk product heb je als laatst opgemaakt?
Een bodybutter van de Action

8. Wat drink je ‘s ochtends altijd?
Multivitamine vruchtensap :)

9. Wat is op dit moment je favoriete YouTuber?
Macbarbie07 is mijn favoriet denk ik, maar ik heb heel veel abonnementen :)
Si :D

10. Naar welk land zou je graag nog gaan voordat je dood gaat?
Elk land op deze wereld. Niet dat dat gaat lukken (oke nooit opgeven maar toch), maar ik wil graag een wereldreis maken.

11. Welke talen spreek je allemaal?
Nederlands, Engels, Frans en Duits. Nederlands en Engels goed en Frans en Duits wat minder ;)

12. Welke namen zou jij aan je kinderen geven?
Weet ik niet maar ik wil wel meerdere namen geven :) Of zo’n naam dat je een langere naam hebt en dan een roepnaam zegmaar. En ik vind Lily een mooie naam.

13. Welke telefoon heb je? En welke zou je nog graag willen hebben?
Windows Phone, Nokia Lumia 800. Ik zou graag een Samsung Galaxy S3/S4 hebben.

14. Wat is het meest beschamende dat je afgelopen maand hebt gedaan?

Oh ik schaam me niet echt snel ergens en ik kan me zo snel niet iets herinneren. Nu ga ik goed nadenken want ik wil een leuk antwoord verzinnen haha :) Nouja, ik liep bijna het verkeerde lokaal in met Nederlands deze week, dus dat was op zich wel een beetje beschamend maar eigenlijk vond ik het gewoon grappig ;)

Nou dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en een fijne week gehad hebben :) Neem de tag gerust over en laat ook in een reactie achter als je dat gedaan hebt, ik zou ‘m graag willen lezen!

5 thoughts on “Random & Personal questions (tag)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

