Photographs #8 Stitch & Vanille cola


Photographs, het artikel dat ik 1x in de week (op maandag) doe om jullie te laten zien wat ik de afgelopen week (vrijdag tot vrijdag) gedaan heb. Deze week was weer helemaal in het teken van school en helaas heb ik wel wat minder foto’s. Soms vergeet ik ook gewoon foto’s te maken, maar ik begin er al aan te wennen dus het komt wel goed ;) Als ik terugkijk op vorige week vond ik het wel erg leuk, ik heb namelijk ook een nieuwe tas gekocht (komt binnenkort iets over online) en het was gewoon gezellig (iets te gezellig tíjdens de les…) haha :)

WP_002092
Pakketje van eBay! Alweer ja :)

WP_002093
Het is Stitch! Omggg ik houd van dit hoesje :)

WP_002096
Hier komt binnenkort een artikel over. En inderdaad, echt mooi ziet het er niet uit ;)

WP_002132
Stats! Mijn statistieken zien er best goed uit op dit moment haha :) Soms wat minder bezoekers en soms wat meer, maar ik ben er toch wel erg blij mee :) En als je maandelijks kijkt zie je het ook echt groeien.

WP_002135
Remoontje <3

WP_002136
Jelly beans! Pure liefde :)

WP_002137
My baby, Sony Cybershot waterproof camera :) Deze ben ik nu aan het testen, zijn jullie hier nieuwsgierig naar???
WP_002138
Hij zit hier………..^^, bij dat draadje. Je ziet een (niet scherpe) bruine vlek, mijn ‘vriend’ de spin. Uhhh :(

WP_002139
Studs besteld op eBay! Hebben jullie nog leuke ideetjes voor een DIY?

WP_002140
Ehm tja, ik ging mijn kledingkast opnieuw indelen dus eerst moet de kleding eruit he :) Dit is ongeveer al mijn kleding op een grote hoop.

WP_002153
Isabel Marant voor H&M. Ik wist al dat ze een collectie ging ontwerpen maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig. Isabel (mijn naamgenootje) ontwerpt echt geweldige kleding en schoenen (sneakerweges anyone?) en ik ben heel erg benieuwd naar haar collectie.

WP_002154
Coca Cola Vanilla! Dit is een van mijn favoriete drankjes, alleen heel moeilijk te krijgen in Nederland. Bij Xenos hadden ze blikjes en ze waren 2+1 gratis dus ik heb er meteen 6 meegenomen, want zo vaak kan ik het niet drinken. :)

Dat was het al weer voor deze Photographs! Wat is jouw favoriete drankje en natuurlijk, hoe was jouw week?

10 thoughts on “Photographs #8 Stitch & Vanille cola

  1. Vivianne

    Vanille Cola!! Die hadden ze laatst bij de Action, en toen ik klaar was met werken had ik meteen 4 dozen van 12 blikjes meegenomen voor de rest van de maand augustus en september. Enkel dronken we met z’n vijven dus zijn ze al op :c

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

