The things I’ve done (before I die)


Bucketlists, ik vind het geweldig. Ik vind het enorm leuk om die plaatjes te bekijken, inspiratie op te doen en nieuwe ‘wensen’ te krijgen. Een heleboel reizen sowieso al, maar natuurlijk nog veel meer! Maar om ook een beetje in het nu (en verleden…) te blijven: de dingen die ik al gedaan heb!


Deze zet ik er alvast bij omdat ik nog niet officieel als uitwisselingsstudent naar een ander land ben geweest maar ik ben wel naar Polen geweest, wat ook al een soort uitwisseling was. En binnenkort natuurlijk Frankrijk, die telt wel echt. Haha ;)


CampingLife was bij ons op de camping en een vriendin en ik gingen kijken bij de opnames op het strand! We hadden wel een goede reden hoor, mijn zusje en een vriendin van haar deden mee.


Tja die was wel vrij simpel.


Woehoe, vrijheid… :)


Dat stadion is zoooo cool! “Mes que un club” (meer dan een club). Het was zo groot, echt wauw.


Ookal heb ik uiteindelijk voor Frans gekozen, ik heb toch 3 jaar Duits gehad.


Ik ben een keertje met een schooluitje naar Duitsland geweest. Ik vond het wel leuk, maar Duitsland is niet helemaal mijn land.


I <3 Espagna, beste zomer tot nu toe!


Ook al sataat hier ‘California’ ik ben naar Legoland in Denemarken geweest, maar dat vind ik ook tellen. Was best gaaf :D


Canon 1100D is wel professioneel toch? Spiegelreflex, je weet zelf…


Italiaans ijs is echt goddelijk.


Hij is nog niet af, maar het komt in de buurt hoor :D


En als laatste nog een leuke Italiaans dingetje, pizzaa! Ik houd van pizza dus deze kon niet ontbreken.

Dit waren ze voor nu, misschien dat ik nog een keer een vervolg doe (want dit was natuurlijk niet alles). Wat heb jij al gedaan van jouw bucketlist?

12 thoughts on “The things I’ve done (before I die)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

