MAX nagelstickers

Max nagelstickers
MAX, het merk dat ze bij de Action verkopen. Met soms goeie producten en soms wat minder goeie. Bij welke groep zullen deze nagelstickers horen? We zullen zien…

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 003
Er zijn 3 verschillende vellen met stickers. Dit is de eerste, met allemaal kleine bloemetjes.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 004
En dan deze schattige roosjes, in verschillende groottes.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 005
En dan deze manicure achtige stickers met een leuk strikje! En die glitters, dit is mijn favoriet en daarmee ook degene die ik op foto’s laat zien (de rest heb ik natuurlijk ook getest maar geen foto’s van gemaakt).

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 018
Wat je volgens MAX moet doen: “Haal de sticker voorzichtig van het stickervel en plak ze op de nagel.” Nou dat lijkt me vrij simpel toch! :)

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 019
Ik heb dit setje getest, op nagellak (zie foto’s) en zonder nagellak. Op de verpakking stond namelijk “Uitsluitend op de nagels aanbrengen” maar ik wist niet zeker of het betekende dat je het niet op de rest van je lichaam mocht plakken of dat je er geen nagellak onder mocht doen. Hoe dan ook, ik testte beiden.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 021
Goed, als je de sticker er dus af hebt gehaald (wat in het begin een beetje lastig is, bij mij in ieder geval, de sticker had geen zin om er af te gaan) is het tijd om ‘m op je nagel te plakken.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 022
Max nagelstickers en Kiko nagellakje 023
Zo ziet het eruit als je ‘m opgeplakt hebt. Je kunt zelf bepalen waar je ‘m plakt maar omdat ik het graag wat hoger wilde, eigenlijk als het witte randje van je nagels dat je normaal hebt, had ik een stukje over, dat kun je er makkelijk afvijlen.

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 026
Hier is het net zo’n eendepootnagel (duck nail o.i.d.) weet je wel?

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 028
En dit is het dan uiteindelijk. De stickers zitten soms wel wat boven je nagel en laten soms wel los. Topcoat is wel erg handig om er over aan te brengen. Ze blijven niet heel erg lang zitten (zeker niet zonder topcoat) en ik zou toch liever de kleine stickers gebruiken als ik jou was. Ze blijven wel beter zitten zonder nagellak eronder, maar ik wil graag een leuk kleurtje onder de stickers…

Max nagelstickers en Kiko nagellakje 031
Sorry voor de onderste nagel, die had ik gestoten terwijl hij nog niet droog was en het proberen te herstellen (hopeloos). Mijn conclusie is in ieder geval dat de MAX nagelstickers niet per se budgettoppers zijn, maar zeker niet slecht. De variant van de foto’s is het minst goed, de anderen blijven wel beter zitten. Top coat is zeker nodig en hoe beter de top coat hoe langer ze blijven zitten.

Ik denk dat deze nagels leuk zullen zijn voor een feestje, maar je dan wel veel geduld moet hebben met aanbrengen en goed moet uitproberen hoe je ze wilt hebben en veel topcoat gebruiken! Maar dat geld vooral voor de roze :) Wat denken jullie van nagelstickers?

5 thoughts on “MAX nagelstickers

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

