Photographs #9 Wolken


Photographs, het artikel dat ik 1x in de week (op maandag) doe om jullie te laten zien wat ik de afgelopen week (vrijdag tot vrijdag) gedaan heb.

WP_002159
Shoppen bij H&M! Ik heb een nieuwe tas gekocht en daar krijg je dan een mega (MEGA, I’m telling you) plastic tas omheen…

WP_002161
Coca Cola vanille is nog niet op! Ik geloof dat ik nog 3 blikjes heb staan.

WP_002162
Deze zijn zo lekker! En non stop is zeker waar, ze zijn heel klein en blijft ze eten (net als chips eigenlijk). Ik maak trouwens wel alleen foto’s van ongezond eten, maar ik eet en drink ook nog gezonde dingen hoor! Hahaha.

WP_002166
Dit droeg ik op maandag! Ik vind dit hemdje zo leuk, hij komt van de Brandy Melville.

WP_002167
Ik verveelde me en toen ging ik gtst kijken. Blijft een vreselijk programma, maarja. Ludo had een blauwe stropdas met stippen en daar probeerde ik toen een foto van te maken (mission impossible). En ja, daar let je op als het verhaal van een programma je niet interesseert Knipogende emoticon

WP_002168
Dit is woensdag en tussendoor heb ik niet heel veel foto’s meer gemaakt (hierna ook niet). Ik heb niet veel speciaals gedaan, gewoon heel veel school (4vwo is veel werk haha) en een beetje bloggen. Dit is trouwens mijn nieuwe laptop! Ik ben er super blij mee. Hij heeft windows 8 (maar ik heb al iets gedownload waardoor het weer een leuke ‘startknop’ heeft) en moviemaker doet het: happy me.

WP_002169
Wolken! Glimlach Dit was nog wel een redelijk warme dag, maar ik heb ook regen gehad op de terugweg, dat is altijd wel jammer.

WP_002173
En dit is een andere outfit die ik droeg! Eigenlijk hetzelfde als die van maandag alleen dan met een rokje (ook brandy melville) i.p.v. broek. Ik vind ‘m leuk.

WP_002175
Above knuckle rings! Ik heb er een heel aantal gekocht bij de H&M (gewoon 1 setje) maar vind het nog wel een beetje lastig. Eerst had ik ze allemaal verdeelt over mijn vingers maar toen heb ik ‘t maar even zo gedaan (en de rest in mijn portemonnee gedaan haha, vervelende kleine mini ringetjes…). Nog maar wat inspiratie zoeken op internet dus!

WP_002177
De laatste alweer! Dit zijn weer wolken, alleen het was heel bijzonder want je kon de onderste laag wolken zien bewegen, los van de bovenste laag. Ik hoop dat jullie het begrijpen maar het was echt heel cool.

Dat was mijn week! Hoe was jouw week?

Volgende week komt er geen diary online omdat ik dan in Frankrijk ben! Woehoeee, heel veel zin in! Emoticon met brede lach

8 thoughts on “Photographs #9 Wolken

  1. Rosie

    Wat een prachtige foto heb je gemaakt van de wolken! En ik vind je shirtje ook heel erg leuk, staat je ook goed!

    Liefs van Rosie

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

