Catrice Eve In Bloom C05 Blossom you, blossom me

Catrice Eve in Bloom blossom you blossom me
Catrice Eve In Bloom vin dik wel een leuke collectie. Leuke kleurtjes en ik vind de ‘vormen’ op de verpakkingen ook erg leuk. Toch heb ik alleen één nagellakje meegenomen in de kleur Blossom you, blossom me. Pluspuntje voor de naam!

Catrice review 2x 025
De zilvere verpakking vind ik ergens wel een beetje goedkoop ogen, maar de zilvere letters op de verpakking vind ik dan weer wel leuk.

Catrice review 2x 027
Het kwastje is gewoon hoe je het van Catrice gewend bent, een breed kwastje. Ik vind wat dunnere kwastjes altijd wat fijner maar deze vind ik ook wel fijn.

Catrice review 2x 028
Catrice review 2x 029
Eén laagje. Zoals je ziet dekt ie nog niet helemaal.

Catrice review 2x 032
Catrice review 2x 031
Hij dekt prima met twee laagjes. Hier en daar zie je er nog wel wat doorheen, dus voor een echt perfecte manicure moet je wel 3 laagjes maar 2 voldoet prima.

Catrice review 2x 033
Ik vind het echt een heel mooi kleurtje! Wat is jouw favoriet uit de Eve In Bloom collectie?

8 thoughts on “Catrice Eve In Bloom C05 Blossom you, blossom me

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

