Frans, Frans en nog eens… Frans?

...
Frans vind ik de mooiste taal. Italiaans en Spaans zijn ook erg mooi, mais je préfère Français. Vandaar ook de uitwisseling naar Frankrijk en het feit dat ik Frans koos i.p.v. Duits Glimlach. Ik heb heel erg veel zin in de uitwisseling dus nu een leuk artikel vol met plaatjes over, jawel, Frankrijk. En Parijs, en Frans als in de taal. Ik hoop maar dat jullie Frans net zo leuk vinden als ik, haha!

Remember this awesome guy!! <3
(gracias is Spaans, voor als je dat niet wist)

Picasso.
”Ik zoek niet, ik vind.”

לרדוף אחרי החלומות שלך. | via Tumblr

Classic French Braid DIY Fashion Tips | DIY Fashion Projects

Fireworks & Paris , O.M.G.

THAT INSPIRATIONAL GIRL | via Tumblr

dhia | via Facebook

Ftench
Klinkt veel beter als je het mij vraagt. Alleen stiekem betekent ‘tu me manques’ gewoon ‘ik mis je’ of ‘i miss you’, oeps!

Ik kan me trouwens ook nog wel herinneren dat ik Engels al veel mooier vond dan Nederlands… Maar Frans is nóg veel mooier. Haha, ik en talen…

That's Life.  | via Tumblr

Follow my imstagram!! @obeyydestineyy

DIY! Cool, Cute ideas for home:) / love is the same in any language...... make this rustic sign for a warm/snuggly room in the house. It's cute but technically, the second one should be "te amo" l, to mean" I love you". As of here, it means " I want you".
Last best. Welke kies jij?

You never know... | via Tumblr
Last but not least.

Ik heb niet te veel plaatjes gedaan omdat sommigen van jullie misschien niet zo van parijs/frans/frankrijk houden, dusja. Maar bereid je maar vast voor op veel foto’s als ik terug ben, haha! Wat is jouw lievelingstaal, –stad en –land?

Goodbye to me! Ik ga vanmiddag/vanavond weg, op naar Frankrijk! DOEIII! Haha.

2 thoughts on “Frans, Frans en nog eens… Frans?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

