Sunshine (tag)

IMG_4495
Zondag tagdag, again! En ondanks dat de naam niet erg toepasselijk is voor dit weer vond ik het wel een leuke tag. Ik vond deze tag bij Esmay.

Favoriete kleur Koraal!
Favoriete huisdier Ik vind honden het leukst! En dan het liefst kleine, want die zijn altijd zo schattig… Wij hebben zelf een wat grotere hond (drenthse patrijs-ish)
Favoriete nummer 7… dat is gewoon al heel lang zo ik weet ook niet waarom.

Welke parfum draag je vaak? DKNY Red Delicious
Is er iets dat je altijd draagt en dat echt bij je past? Spijkerbroeken denk ik… Die draag ik 9/10 keer.
Wat is je passie? La blog! Bloggen is echt mijn passie, mijn ding. Schrijven, foto’s maken, het internet rondspeuren naar leuke plaatjes, doe mij dat maar elke dag!
Cadeau’s geven of krijgen? Krijgen… Maar als iemand heel blij is met een cadeau dan geven want dat vind ik altijd heel leuk :)
Kiko Colour Party Palette 007
Wat is de laatste oogschaduw dat je gebruikt hebt? Uhm Ik denk van het Kiko colour party palette.
Favoriete dag van de week? Moeilijk want woensdag is p zich wel fijn want dan ben ik half 12 al uit maar heb ik wel veel huiswerk voor de dagen erna en vrijdag vind ik ook leuk want dan is het weekend, maar die dag duurt wel heel lang (kwart over 8 tot kwart over 4) en zaterdag vind ik leuk want dan is het weekend maar ik moet ook werken… Ik houd het maar op zaterdag.
Draag je nu nagellak? Nee alleen een basecoat (Essence studio nails ultra nail repair)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Neem de tag gerust over als je wilt :)

4 thoughts on “Sunshine (tag)

  1. Liselotte

    Wij hebben sinds kort ook een drentse patrijs. Gister was ze elf weken! Dus ze is nog klein. Haha

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

