Essence longlasting lipstick 01 Coral Calling

Essence longlasting lipstick 01 coral calling
Koraal ja. Oeps. Het gaat beter hoor, ik heb niet meer de neiging om alles met de kleur koraal te kopen maar het is nog steeds mijn lievelingskleur. Anyways, de nieuwe lipsticks van Essence! Ik was hier heel erg benieuwd naar dus heb er eentje meegenomen om te reviewen voor jullie!

IMG_4452
IMG_4453
Allereerst is de buitenkant natuurlijk ook heel belangrijk! Het is een mooie matzwarte huls met een streep waarin je de kleur van de lipstick ziet: heel handig! Verder ziet ‘ie er gewoon netjes uit, helemaal niet cheap vind ik, het Essence logo op de dop en in de lipstick zelf (+-punt voor Essence!) en de kleur  + naam nogmaals op de onderkant (handig voor in je stash). Totaalplaatje: helemaal top!

IMG_4455

IMG_4457
Sorry dat de eerste foto niet helemaal scherp is, maar de pigmentatie van deze lipstick is, zoals je kunt zien, heel goed. Longlasting is alleen niet helemaal de goede benaming, je zult ‘m bij moeten werken gedurende de dag (na maaltijden etc.).

IMG_4451
Deze lipstick is zeker geslaagd voor de test! Goede pigmentatie, alleen jammer dat hij niet longlasting is. Wel heel budget: maar 2,39 euro! Super goedkoop Glimlach

Wat is jouw favoriete budgetmerk?

Essence is te koop bij Kruidvat & Trekpleister

11 thoughts on “Essence longlasting lipstick 01 Coral Calling

  1. thestoryofbeauty

    Prachtig kleurtje! Ik wil nog heel graag een lipstick van deze lijn aanschaffen, maar ik vind het zo lastig om een mooie en goede kleur te zoeken.

    Reply
  2. elinetjeeeh

    Natuurlijk weer koraal, het gaat goed met jou hè? :D Nee hoor grapje, leuke lipstick heb je uitgekozen! Ik ga binnenkort Natural Beauty halen denk ik, het lijken me erg fijne lipsticks.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

