Inspirational & fun quotes

<3 it's so ...
Omdat je mij nogal vaak op weheartit kunt vinden en ik daar ook een heleboel keer dat leuke roze hartje in druk (vooral bij mooie quotes, maar ook bij gewoon mooie plaatjes) bedacht ik dat het misschien wel leuk was om wat van de quotes te laten zien. Gewoon leuke, grappige, mooie of inspirerende quotes. Veel plezier!

✨

i   c a n

You're strong <3

text | Tumblr

Bukowski

„Facebook“

dont care about the unexisted us | via Tumblrtext | via Tumblr

Facebook
Ik haat dat soort momenten… Dat je niet wilt lachen maar dat iemand er toch voor zorgt dat het gebeurt.

SWAGs Fotos | via Facebook

heart | Tumblr

sorry

play

text

do i wanna know | Tumblr

teenager
Daar heb je wel een punt.

fight | via Tumblr

Pleasant Respite | via Tumblr

Pinterest
quote | via Tumblr

Wauwww er zaten wel een boel mooie tussen, niet? We heart it is echt mijn favoriete site. Alle afbeeldingen komen daar ook vandaan. Zouden jullie het leuk vinden als ik vaker inspiratie artikels maak of misschien een artikel waarin ik 1 quote behandel? (Zoals bijvoorbeeld hier).

15 thoughts on “Inspirational & fun quotes

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

