The Autumn Tag

Hoii allemaal! Daar ben ik weer – voor heel even. Ik dacht na de uitwisseling pak ik het bloggen gewoon weer op en dan haal ik ook nog even mijn schoolwerk in, maar nee, zo makkelijk gaat dat niet. School = heel heel heel veel werk en omdat goed te kunnen doen (ik wil natuurlijk wel gewoon naar de 5e) moet ik het bloggen even op een wat lager pitje zetten. Dit vind ik zelf heel jammer, maar het moet maar even. Bloggen is natuurlijk veel leuker, maar school is wel belangrijker. Maar omdat ik nu even tijd heb doe ik deze tag, zodat jullie toch nog iets te lezen hebben op mijn blog. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

Autumn
Wat is er zo leuk aan de herfst?

Nou bijna alles. Vooral de sfeer denk ik, dekens, truien, cozyness, blaadjes die van de bomen vallen…

Favoriete herfst drankje?
Warme chocolademelk! En als dat meer voor de winter geld, dan denk ik thee. Of Starbucks, want Starbucks is altijd goed.

Buying yourself fall scented candles>>>
Favoriete geur(kaars)?

Ik koop eigenlijk alleen geurkaarsen bij de Action omdat die zo lekker goedkoop zijn en in de herfst/winter koop ik altijd de donker(der)e kleuren. Nu heb ik een rode, die vind ik wel heel lekker ruiken. Ik geloof dat het iets met bessen is.

029
(mijn eigen foto © Iesabell)

Beste lipstick voor in de herfst?
Donkerrood, of zo’n vampy kleur. Alleen die draag ik nooit (ik draag ook nooit lipstick eigenlijk).

Go to moisturiser?
Ik gebruik altijd gewoon Kruidvat eigen merk haha… In de herfst/winter gebruik ik wel altijd een wat vettere.

Go to oogschaduw kleur?
Nude!  Maar dat is het hele jaar door wel zo. Wel vind ik de tweede kleur uit het Kiko Colour Party palette heel erg mooi. Het is een soort… Oke ik kan het gewoon niet uitleggen, je moet ‘m zien. Klik op de naam en dan ga je naar de review.

Favoriete muziek?

Ellie Goulding vind ik echt geweldig! Bijvoorbeeld dit liedje vind ik heel mooi, maar eigenlijk alle andere liedjes ook. Klik hier als je ‘m niet kunt zien.

Favoriete herfst outfit?
Iets met bordeauxrood… Dat vind ik echt de mooiste kleur voor de herfst.

trick or treat♡

Autumn treat?
Snoep in het algemeen is altijd goed toch? Haha! Ik weet niet, ik heb niet echt iets dat ik alleen in de herfst eet.

Favoriete plek?
Mijn kamer! Vooral als ik allemaal herfst-achtige decoratie heb en een heleboel dekens. Film + chips + een heleboel dekens = perfect.

Wat is jouw favoriete seizoen? Mijne denk ik toch de zomer. Ik tag overigens niemand, maar als je de tag wilt overnemen mag dat natuurlijk!

17 thoughts on “The Autumn Tag

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

