2x fall fashion #iespiration

Iespiration (see what I did there?) is een nieuw onderdeel op Iesabell. Inspiratie op allerlei gebieden (zoals je hierboven kunt zien). In deze editie behandel ik 2 fall fashion items!

Via Tumblr / Flannels zijn best wel ‘in’ dit najaar. Ik vind het leuk! Er zijn heel veel verschillende manieren om flannels te combineren. Hieronder vind je twee van mijn favorieten!


Hier te vinden op Lookbook / Deze outfit vind ik erg leuk en zou ik zelf ook kunnen dragen. Die beanie maakt het helemaal af.


Hier te vinden op Lookbook / Deze is wat chiquer, door de hoed. Het shirt vind ik erg leuk (you me oui – combinatie van mijn twee favoriete talen, kan het beter?) en het geheel ook echt. Het klopt gewoon, als je het mij vraagt. Mooie make-up ook!


Via Tumblr / Oversized sweaters! In een woord: geweldig. Warm, cozy & ook nog eens hardstikke fashionable: wat wil je nog meer? In alle vormen, kleuren, maten en prints en dus ook op allerlei verschillende manieren en in veel verschillende stijlen te combineren.


Hier te vinden op Lookbook / Mooie outfit en mooie foto! Ik vind dit een hele geslaagde outfit, al is het niet iets dat ik zelf zou dragen. Chic en echt heel mooi. Het klopt gewoon, de kleuren, de kledingstukken… Wauw!


Hier te vinden op Lookbook / Met die blote benen iets te koud voor in Nederland, maar met een panty of legging kan het prima! Ik vind deze outfit erg leuk vanwege het rokje. Truien kunnen ook gewoon met rokjes! Waarschijnlijk wist je dat al want het word wel eens vaker gecombineerd maar ik vind het nog steeds iets ‘verfrissends’ hebben. Denk ik, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. Maar in ieder geval vind ik de outfit leuk. Een beetje aan de girly kant maar door de kleuren ook weer niet.

Wat draag jij liever? Flannels of oversized sweaters.

6 thoughts on “2x fall fashion #iespiration

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

