Shoplog Primark

IMG_4669
Hoi! Vandaag heb ik een fotoshoplog voor jullie, van de Primark. Ik heb lekker veel herfst en winter-achtige dingen gekocht, waaronder 3 (!) paar schoenen. Een beetje veel, misschien, maar de Primark is ook zo lekker goedkoop! Benieuwd naar wat ik gekocht heb?

IMG_4676

IMG_4668

IMG_4677
Als eerst de schoenen. Het onderste paar is mijn favoriet, met een soort aztec-ish printje. Daar houd ik van! De andere twee vind ik ook heel cool, ik wilde al heel graag bordeauxrode schoenen en die donkergroene (nep) all stars vond ik ook wel heel gaaf, net even wat anders. Ze kosten 8 euro per paar.

IMG_4678
IMG_4679
Overkneesocks! Voor de schokkende prijs van 3 euro zijn deze van jou. Ze liggen (in Hoofddorp in ieder geval) bij de kassa’s. Witte en bruine kniesokken. Ze komen wel over je knie heen, trouwens. Als je klein bent dan haha (ik ben 1.62 ongeveer). Ze zijn heel leuk, warm & hebben een cool kabelpatroon.

IMG_4685
IMG_4686
Deze wilde ik echt heel graag, ik was er zelfs naar op zoek in de Primark. Mijn broertje vond ‘m ook erg leuk, haha. Hij vond dat het perfect bij mij paste (*haalt schouders op*). Hoe dan ook, volgens mij is ‘ie er ook nog in het groen maar ik vond rood wit blauw wel leuk! Deze kost 9 euro.

IMG_4688
IMG_4689
Coca Cola! Ik zag deze trui hangen en ik moest ‘m hebben. Ik vind ‘m gewoon heel grappig haha, niet echt fashionable ofzo maar ja. Wel lekker warm! Deze kost 12 euries.
IMG_4698
Ook heb ik een geurkaars gekocht. Primark home is trouwens echt een aanrader, het is ontzettend leuk. Er zijn echt super veel schattige en leuke dingen, zoals kussens met uilen. Deze kaars ruikt heel erg lekker, het is de geur ‘Cashmere’. Deze (best grote) kaars kost 3 euro.

IMG_4682
En, last but not least, een haarband. Ik draag niet vaak haarbandjes maar wilde dat toch maar weer eens gaan doen, dus nu heb ik deze haarband gekocht. Het is een donkerrode met witte stippen en zwart kant, met ijzer erin (zodat je ‘m kan vervormen). En hij koste 2 euro. Deze ga je hopelijk snel terug zien in een outfitje!

Dit was het al weer! Wat vind jij het leukst van mijn aankoopjes?

10 thoughts on “Shoplog Primark

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

