Hoi

Hey people, je krijgt de groeten van het meisje dat deze blog hoort te beheren. Ja, die leeft nog. Net aan, maar toch nog wel. Volgende week is toetsweek en ondanks dat we het ´opbouwen´ en het dus nog niet zo erg als een gewone toetsweek is, is het druk. Gelukkig was het deze week vakantie. Ik ben vooral bezig geweest met uitrusten. Ik was namelijk echt ongelooflijk moe van school de afgelopen paar weken. Ik denk dat het allemaal een beetje te veel werd, dus het bloggen moet op een lager pitje (en dat terwijl ik het het liefst op het allerhoogste, geïsoleerde pitje heb staan).

Ik begrijp wel dat het niet kan, en dat ik soms moet kiezen en dat ik nu eerst mijn school even op een rijtje moet krijgen en als dat goed gaat dan weer beginnen met bloggen maar ik wil het gewoon zo graag.

Even een korte update…

Liefs, Isabel (als jullie nog tips hebben: AUB!!!)

7 thoughts on “Hoi

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

