Hello November!

hello november made by me
Hello November! Deze tekening heb ik gisteren gemaakt. Hij is geïnspireerd op de foto’s die je altijd op weheartit ziet (deze) en ik heb ‘m gemaakt omdat ik wilde laten zien dat er een nieuwe maand was in mijn tekenblok (waar ik dus af en toe tekeningen uit laat zien).

Wat ik gedaan heb is eigenlijk gewoon heel simpel. Eerst met grijs potlood de letters maken (‘gewoon’ aan-elkaar-letters van vroeger) en dan de blaadjes (het zou eventueel handiger zijn om het andersom te doen maarja). Dan pak je je magische kleurpotloden en ga je ze inkleuren. Ik denk dat ik wel wat meer blaadjes had kunnen doen (misschien ga ik dat nog wel doen). En iets meer verschil in kleur, want de twee linkse blaadjes hebben een beetje dezelfde kleur terwijl de ene meer oranje had moeten zijn en de andere meer bruin. Maar goed, daar leer je alleen maar van he! (:

Vinden jullie het leuk om tekeningen van mij te zien? Ik vind het in ieder geval wel leuk om te laten zien en er iets over te vertellen.

3 thoughts on “Hello November!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

