Sweater weather tag!

IMG_4698
Favoriete geurkaars tijdens de herfst?
Deze geurkaars van de Primark! ‘Cashmere’ ruikt heel erg lekker, heel winters (of herfstig). Ook vind ik Lovely Berries (Action) heel erg lekker en een zwart/grijze geurkaars van de Ikea. Als je een keer bij de Ikea komt en daar een zwart/grijze geurkaars ziet staan moet je echt even ruiken!

Favoriete herfst maaltijd?
Ehm pizza. Want ik hou altijd van pizza <3
DSC00354
Koffie, thee, of warme chocolademelk?
Ik speel een beetje vals met de foto hierboven want dat is een caramel frappuchino maar ik zou voor warme choco gaan met heel veel slagroom & mini marshmallows!

Favoriete herfst parfum?
Ik heb geen parfum dat ik speciaal in de herfst/winter draag.
hello november made by me
Wat is de beste herinnering die je hebt tijdens het herfst seizoen?
Ik heb echt geen idee meer! Misschien foto’s maken in het bos, vorig jaar.
Burgundy lippen of winged liner?
Ik heb geen burgundy lippenstift en gebruik nooit eyeliner, maar burgundy lippenstift vind ik wel wat meer voor de herfst/winter.

IMG_4689
Meest gedragen sweater?
Dat moet dan mijn hoodie van de C&A zijn. Hij is blauw met grijs en koraal/roze-ish letters. En anders mijn Coca Cola trui natuurlijk!
Hoeden of sjaals?
Sjaals! Of anders mutsen/beanies. Maar ik ga toch voor sjaals. Zo’n lekker dikke, warme, wollige sjaal…
IMG_4514
Favoriete herfst nagellak?
Sowieso zijn liquid sand (of hoe je het ook wilt noemen) zo gaaf, maar deze vind ik echt heel mooi. Hij is van Essence, heet me & my lover (ugh forever alone hierzo) en ik vind rood gewoon heel goed bij de winter – kerst kuch kuch – passen. De andere van deze lijn (de grijze) vind ik ook prachtig, here’s my number. Oja, wat houden ze weer een rekening met ons, haha. Grapje hoor.
Laarzen of uggs?
Laarzen! Uggs zitten ook wel heel lekker maar laarzen zijn toch wel een stuk meer fashionable haha.
001
Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans! Ik draag serieus bijna niks anders. Alleen leggings zitten wel geweldig maar dan moet je wel altijd een lang shirt aan of een rokje dus dat is weer meer gedoe.

Waarom ben jij gek op het herfst seizoen?
Warme chocolademelk met slagroom, sjaals, mutsen, de bladeren, kleuren, mijn verjaardag die in de herfst is, geurkaarsen (die brand ik ook in de zomer maar in de herfst is het leuker), truien, regen op mijn dakkapel als ik ga slapen… En had ik de kleuren al gezegd?

Is ”pumpkin spice” de hype waard?
Dat laat ik jullie nog wel weten als ik ooit weer eens in de buurt van een Starbucks geweest ben!

Dit was dan de Sweater Weather tag! Ik ben gek op sweater weather, maar de zomer vind ik ook zeker niet verkeerd haha. Wat is jouw favoriete seizoen & waarom?

Foto’s door mij.

5 thoughts on “Sweater weather tag!

  1. Rosie

    LEUK! Echt een super leuke tag is dit, de geurkaars van primark is idd <3 en het lakje van Essence ben ik ook heel erg blij mee! Heb 'm nog maar 1 keertje gebruikt ( voordat ik op reis ging) en nu ik er weer ben heb ik zo'n zin om mijn nagels ermee te lakken haha! Ik denk dat ik dat vandaag maar eens ga doen!

    Liefs Rosie

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

