FOTD Coral & Raspberry

IMG_4806

IMG_4820
♥ Catrice Revoltaire LE oogschaduwpalette Explosive Combination
Kruidvat oogschaduwkwasten 11 en 13
Essence longlasting lipstick 01 Coral Calling
♥ Catrice Infinite Shine lipgloss 070 Very Very Raspberry

Deze look is vrij simpel, ik heb eerst de zwarte kleur gebruikt als eyeliner (best wel dik aangebracht), toen die kleur alvast geblend en daarna de bruin/bronze kleur er overheen. En weer blenden natuurlijk. Een beetje extra zwart (niet te veel hoor, haha) in de crease, de lichtste kleur als highlighter en de ooglook is klaar. Dan voor m’n lippen heb ik een lipstick en een lipgloss als combinatie gebruikt. Ik vind het een leuke look, niet te opvallend maar ook niet heel standaard.

Leuk feitje trouwens: ik ben precies over 1 maand jarig! Woehoe!

9 thoughts on “FOTD Coral & Raspberry

  1. Jasmijn en Bobbie

    Wauw! Wat een mooie look! Je ogen komen er ontzettend bij uit (ik weet niet hoe ik dat nou zeggen moet, je weet vast wel wat ik bedoel). En alvast gefeliciteerd!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

