En toen had ook ik Instagram

Eerst was ik er van overtuigd dat ik geen Instagram kon hebben op mijn mobiel (Nokia Lumia 800) maar nu blijkt dat dus wel te kunnen, met een app genaamd ‘InstaCam’. Tja, hoe ze op die naam zijn gekomen weet ik ook niet Knipogende emoticon. Weet iemand trouwens hoe ik die smileys uit kan zetten? Oke, terug naar het onderwerp. Het is dus zo dat je geen Instagram kan aanmaken met die app maar er wel gewoon op kan. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, haha. Maar goed, ik dus op mijn zusje haar iPod Instagram aanmaken en dan weer inloggen op mijn mobiel… Ingewikkelder kan het niet.

En nu heb ik dus ook Instagram. Er staan al wel 2 foto’s op… Als je me wilt volgen dan kan dat.

Sorry trouwens dat dit zo rommelig is, het is maar een artikeltje tussendoor. Hebben jullie al instagram? Zo ja; drop ‘m in de comments!

4 thoughts on “En toen had ook ik Instagram

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

