Wat ik meeneem naar een feestje/essentials

IMG_4847
Zaterdagavond had ik een gemaskerd bal en dan moet je natuurlijk een aantal spulletjes meenemen! En aangezien het weer partyseizoen word/is ga ik jullie laten zien wat er – naar mijn mening – standaard in een clutch/tasje moet zitten voor een feestje!

Haha zelfde clutch als een jaar geleden! En ja, dit is dus al weer een jaar geleden. Whut!? Maar nu dus een update hiervan!

IMG_4850
Deo is toch wel essential nr.1. Niets is erger dan zweetplekken in je nieuwe jurkje of gewoon dat vervelende gevoel. Gelukkig neemt deo niet zo heel veel ruimte in.

Money, money, money (ABBA…) is ook altijd handig om mee te nemen. Is het niet voor de entree dan kan het altijd handig zijn voor de wc’s, als die niet gratis zijn, voor drinken/een hapje (van dansen krijg je dorst én honger) en sowieso komt geld altijd van pas. Neem dus zeker wat extra mee dan alleen de entree want het komt je sowieso van pas. Tip: zorg er voor dat je weet of je muntjes moet kopen etc. want dan weet je hoeveel geld je minimaal mee moet.

IMG_4853
Concealer/foundation/bb cream voor de echte noodgevallen! Een puist, rood plekje of je lipstick die niet meer goed zit. Ik raad trouwens aan om een coverstick (bijvoorbeeld van Essence) te nemen voor dit soort noodgevallen, niet zo’n groot concealer palette als deze van Catrice, haha. Ik had even geen andere, but you get the point.

Make-up reinigings doekjes/watjes om even gauw wat bij te werken (gevlekte mascara weghalen etc.)

IMG_4854
Mascara en eyeliner om het bij te werken, voor als je het er bijvoorbeeld af hebt moeten halen.

Spiegeltje! Voor close-ups (helemaal over de wasbak heen gebogen staan is niet zo heel charmant).

IMG_4851
Lippspullies! Of het nou lipstick, lipliner, lippenbalsem of lipgloss is: neem het mee om het bij te werken. Lipproducten verpest je het snelst (denk aan drinken) en moet je dus ook het snelst weer bijwerken.

And last, but not least: elastiekjes. Voor als je je haar zat bent tijdens het dansen, ze komen altijd van pas!

Dit waren mijn essentials. Ik neem ze niet allemaal altijd mee (concealer vind ik vaak overbodig, net als lippenstift – dat doe ik vaak niet op) maar het is een soort richtlijn. Heb jij nog een aanvulling?

11 thoughts on “Wat ik meeneem naar een feestje/essentials

  1. Nadine

    ID kaart dooooh!! Eigenlijk he neem ik nooit een tasje mee haha, ik stop het altijd in m’n zakken. Puur omdat ik bang ben dat ik m’n tasje kwijt raak :P! Leuk om te zien. :)

    Reply
  2. Loosely

    Wat een lieve clutch is dat! :D
    misschien nog als aanvulling een matterende (transparante poeder), voor als je zo hard danst dat je hele hoofd gaat glimmen van het zweet haha

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

