It’s the most wonderful month of the year!

December
Ik houd van december. De maand van cadeautjes (Sinterkerst & nie- ehh mijn verjaardag) en de maand waarin ik een jaar ouder ben! Hier zie ik elk jaar altijd heel erg naar uit omdat ik de jongste van de klas ben, haha. Ook is het de maand waarin je lekker veel mag eten, heel warm mag douchen en lekker met een deken op de bank mag gaan zitten. En optutten voor de feestdagen vind ik ook altijd erg leuk!

:)

❤️
Starbucks uiteraard!

jeaah ^^

Ultimate girly tree!  | via Facebook
Witte kerstbomen zijn wel erg gaaf! Alleen ‘ouderwets’ groen blijft toch wel het leukst vind ik. Of de Chanel & Dior tasjes eronder…

tasty

Winter<3

Yam

Untitled

Untitled

Untitled

Let it snow
Sneeuw vind ik het leukst aan de winter, naast de feestdagen. Ik heb liever dat het warm is, maar sneeuw vind ik toch wel erg leuk.

Chirtmas

;)

Let it snow. | via Tumblr

Untitled

Verder is het weer tijd voor jurkjes, rode lipstick, hakken, glitters… Maar eerst natuurlijk nog Sinterklaas! Wat staat er op jouw verlanglijstje?

 

Afbeeldingen via Weheartit.com

2 thoughts on “It’s the most wonderful month of the year!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

