The Christmas tag

Tumblr
via Weheartit.com
Oogschaduw met kerst: zilver of goud?

Goud! Ik vind goud veel mooier dan zilver en het staat me ook beter, hehe.

Echte kerstboom of een neppe?

Ik vind een echte leuker, maar wij hebben nog nooit een echte gehad. Zelf heb ik nu ook een neppe mini kerstboom op mijn kamer. Het is wel veel makkelijker (en je gebruikt ‘m volgend jaar weer – en dat jaar daarna…) maar een echte ruikt ook zo lekker…

Favoriete kerstliedje?

Ik ben gek op kerstliedjes dus ik weet het niet. All I want for Christmas (Mariah Carey) is sowieso een favoriet, maar Last Christmas (Wham!) vind ik ook leuk. En It’s beginning to look a lot like Christmas (Michael Bublé) en alle andere liedjes van hem vind ik ook heel leuk en zoooo kerstig. Hij heeft daar gewoon een stem voor – als je het mij vraagt. Oke conclusie: ik vind alle kerstliedjes leuk en ben zo iemand die bij Spotify gewoon ‘christmas’ intypt en dan al die liedjes gaat luisteren. Ja.

IMG_4908
Cool effect dat je kan krijgen door lange sluitertijd & uitzoomen. Statief is wel handig ;)
Favoriete kerstfilm?

Home alone! Die kijken we echt altijd en ik vind het ook heel leuk (stiekem zou ik ook wel zo met inbrekers willen afrekenen – hihi). Maar ik vind Fred Claus ook erg leuk. (En alle andere kerstfilms – zelfde verhaal als hierboven).

Uit eten of zelf koken?

Gourmetten. Is dat zelf koken? Ik denk het niet haha. Wij gaan altijd met de familie gourmetten en dat vind ik ook het leukst <3

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?

Organiseren is heel leuk maar de ‘rust’ van het ‘gewoon naar een feestje gaan’ tegenover organiseren is wel fijn. Dus ik denk dat ik op dit moment voor bezoeken zou gaan.

Candy canes
Favoriete cadeautje om te krijgen?

Iets wat ik niet verwacht had denk ik. Eigenlijk vind ik alles wel leuk, als iemand mij voor kerst iets heeeel erg kerstigs geeft (zoals een pyjama met rendieren, candy canes of een foute kersttrui) ben ik blij.

Leukste kerstervaring tot nu?

#mistletoe #nevergonnahappen #keepondreamin’

Witte kerst: ja of nee?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

087
Deze foto maakte ik vorig jaar met kerst van mijn Essie nagellakjes.
Kleuren in de kerstboom?

Ik heb er nu eentje met goud en bruinachtige kleuren, dat vind ik wel leuk. Maar later zou ik toch wel voor een kerstboom met wat meer kleur gaan, maar niet te veel kleur (geen regenboog kerstboom – alhoewel de tweede wel erg mooi is…). Oke het maakt me niet uit, ik wil ook wel graag een regenboogkerstboom. En als je het door je toekomstige kinderen laat doen dan wordt het toch wel een chaos maar dat is juist wel leuk.

Jurkjes of winterse truien?

Jurkjes zitten veel minder lekker dan winterse truien dus doe mij maar een trui.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?

Ongeveer 9 uur, misschien 10 uur opstaan voor de cadeautjes haha. Uitslapen is not done.

Cadeautjes geven of krijgen?

Beiden, het is leuk om te krijgen maar ook leuk om te zien als iemand heel blij is met je cadeau.

Ik heb zo’n zin in kerst! Wat vind jij het leukst aan kerst?

Foto’s door mij, tenzij anders vermeld.

3 thoughts on “The Christmas tag

  1. Shifra Jumelet

    Ooh, en echte kerstboom is zoveel leuker! Ik ben ook opgegroeid met een neppe, en had ook altijd bij mijn ouders zo’n kleintje (heel gezellig!), nu ik zelf een huis heb staat er een echte, en dat vind ik toch wel net iets meer sfeer hebben. Ook de geur, de naalden die op de grond vallen… :) Maar! Ik vind wel dat een neppe er mooier uit ziet, veel symmetrischer:) Dus ik wil misschien volgend jaar wel investeren in een mooie neppe (die hopelijk jaaaaaren mee gaat:))

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

