Shoplog Action & kringloop

IMG_4931
Zaterdag ben ik eventjes naar de Action en de kringloop geweest samen met mijn moeder. Ik heb wat spulletjes gekocht, waaronder wat kerst dingen en dat ga ik nu laten zien! Het is niet heel veel, maar het zijn wel leuke dingen dus ja :)

IMG_4934

IMG_4936
Dit is van de kringloop en het is een schattig doosje met onderzetters. Op dit moment heb ik er nog niet veel (helemaal niks eigenlijk) aan, maar ik vond ‘m wel heel schattig en voor 75 cent kon ik het niet laten om mee te nemen! Leuk voor later en anders is het doosje ook leuk!

IMG_4937
Bij de Action heb je echt enorm veel kerstspullen! Het is echt heel erg veel, maar ik vind dat totaal niet erg ;) Ik heb deze mini kerstballen gekocht. Ze zijn allemaal een beetje bruin/rood achtig en dan nog wat witte. Ik heb al gouden kerstballen maar die zijn net een slag groter als deze en ik denk dat deze er wel leuk bij zijn. Als het niet zo is heb ik er ook nog wel een ander leuk idee mee, dus dat komt wel goed. Deze kosten 1,49 euro (voor 24 kleine kerstballen).

IMG_4946
Een glazen pot (lantaarn…) met een kerstquote erop kan natuurlijk niet ontbreken, haha! Er kan een kaars in, of andere leuke decoratie-prulletjes. “Christmas time is here, I hope you have a wonderful new year”. Ik koos deze omdat ik het leuk vond klinken (het rijmt – qua klank dan) en ik vond het de leukste. Ik twijfelde tussen deze en nog een andere (iets met ‘It’s beginning to look a lot like Christmas’). Deze lantaarn (met strikje en zo’n leuk hengsel) kost 1,19 euro.

IMG_4940
Appel-kaneel. Moet ik nog meer zeggen? 2,99 euro.

IMG_4932

IMG_4931
Dit is zo’n noorse muts, je kent ‘t vast wel. Lekker warm en ik vind ze er wel leuk uitzien (met zo’n bolletje op je hoofd en vlechtjes haha). Hij kost 1,89 euro en voor die prijs kon ik ‘m niet laten liggen!

En, wat vind je van m’n lantaarn? :)

5 thoughts on “Shoplog Action & kringloop

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

