#bloggerboekje

Die vriendenboekjes van vroeger, waar je toen je hele klas in liet schrijven? Ik vond ze altijd heel leuk! Maar nu hebben we het bloggerboekje, ongeveer hetzelfde maar dan digitaal :) Ik heb deze van Esmay.

Naam:
Isabel
Leeftijd: 14 jaar (nog een weekje)
Geboortedatum: 16 december 1998
Geboorteplaats: Den Helder
Broers/zussen: Een broertje van 13 en een zusje van 11.
Lengte: 1.63 ongeveer… denk ik
Klas: 4VWO
Hobby’s: Bloggen natuurlijk, fotografie, crime programma’s kijken, lezen & filmpjes maken (en kijken).
Favoriete schoolvak: CKV
Favoriete schrijver: Keri Smith denk ik, maar ik vind veel verschillende boeken/schrijvers leuk.
Favoriete TV programma: Heb ik niet (ik kijk alleen series)
Favoriete serie: The Mentalist, alleen jammer genoeg is dat bijna af… Verder heb ik nog een heleboel alternatieven zoals Elementary, Castle, CSI, Bones, NCIS en Criminal Minds (op volgorde leukst naar leuk).
Favoriete film: Ik vind HP denk ik het leukst.
Favoriet eten: Pizza
Ik ben goed in: rotzooi maken, lui zijn, dingen vergeten & kwijtraken, sparen, creatief zijn (niet altijd hoor), dromen.
Ik heb een hekel aan: reclame, inspiratieloos zijn, sloom internet, lange schooldagen…
Droomberoep: Forensisch-technisch rechercheur ;)
Wat zou je graag willen: Mijn VWO-diploma halen, een .nl-domein voor mijn blog (iesabell.nl ???) en een geldboom (ha-ha).
Favoriete blog: Je bent er nu *knipoog*
Favoriete blogonderwerp: Lifestyle/DIY’s
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Mensen inspireren, maar eerst moet ik nog uit zien te vogelen hoe ik ga zorgen dat ik mijn tijd beter verdeel en wat ik nou precies wil als onderwerp.
Bloggersdroom: Heel veel leuke bezoekers en die dan ook ontmoeten natuurlijk! En dat ik over een heleboel jaar nog steeds blog en het nog steeds zo leuk vind!
Wat is je grote bloggerstip: Doe gewoon wat je zelf het beste vind, luister niet (te veel) naar anderen en doe je ding!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden! Vul ze in in de comments (kopieren + plakken) of doe ‘m op je eigen blog, dan mag je (voor één keertje) een link naar je artikel in de comments zetten.

9 thoughts on “#bloggerboekje

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

